ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Матвісів, Я. Я.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-03-21T07:35:22Z | |
dc.date.available | 2018-03-21T07:35:22Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Матвісів, Я. Я. Модель розвитку економічної освіти школярів на уроках трудового навчання / Я. Я. Матвісів // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 7. - С. 144-150. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18413 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено значення економічної підготовки для формування у школярів рис економічної самочинності та підприємливості; розроблено структуру процесу економічної підготовки шкільництва на уроках трудового навчання та проведено відбір навчальної інформації економічного характеру; відзначено важливість використання міжпредметних зв’язків як синтезуючого чинника у процесі формування уявлень про цілісність та неподільність матеріального світу. | ua |
dc.description.abstract | В статье отражено значение экономической подготовки для формирования у школьников качеств экономического самоуправства и предприимчивости; разработана структура процесса экономической подготовки школьников на уроках трудового обучения и проведен отбор учебной информации экономического характера; отмечена важность использования межпредметных связей как синтезирующего фактора в процессе формирования представлений о целостности и неделимости материального мира. | ua |
dc.description.abstract | In the article the value of economic preparation is reflected for forming for the schoolboys of internalss of economic arbitrariness and enterprise; the structure of process of economic preparation of schoolboys is worked out on the lessons of labour studies and the selection of educational information of economic character is conducted; importance of the use of intersubject connections is marked as a synthesizing factor in the process of forming of pictures of integrity and indivisibility of the material world. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | економічна підготовка | ua |
dc.subject | риси економічної самочинності та підприємливості | ua |
dc.subject | цілісність наукового пізнання | ua |
dc.subject | міжпредметні зв’язки | ua |
dc.subject | зміст навчальної інформації економічного характеру | ua |
dc.subject | экономическая подготовка | ua |
dc.subject | черты экономического самоуправства и предприимчивости | ua |
dc.subject | целостность научного познания | ua |
dc.subject | межпредметные связки | ua |
dc.subject | содержание учебной информации экономического характера | ua |
dc.subject | economic preparation | ua |
dc.subject | lines of economic arbitrariness and enterprise | ua |
dc.subject | integrity of scientific cognition | ua |
dc.subject | intersubject copulas | ua |
dc.subject | maintenance of educational information of economic character | ua |
dc.subject.classification | 37.016 | ua |
dc.title | Модель розвитку економічної освіти школярів на уроках трудового навчання | ua |
dc.type | Article | ua |