Питанням інтеграції у вітчизняній і світовій педагогіці дослідники приділяють немало уваги. Сьогодні ми можемо говорити про інтеграційно-педагогічні концепції як сукупності систематизованих поглядів, положень та ідей, що визначають спрямованість і зміст інтеграційно-педагогічної діяльності в тій або іншій сфері, на тому або іншому рівні реалізації освітньо-виховних цілей і завдань.
Вопросам интеграции в отечественной и мировой педагогике исследователи уделяют немало внимания. Сегодня мы можем говорить об интегративно-педагогических концепциях как совокупности систематизированных взглядов, положений и идей, определяющих направленность и содержание интегративно-педагогической деятельности в той или иной сфере, на том или ином уровне реализации образовательно-воспитательных целей и задач.
In domestic and world pedagogics researchers spare quite a bit attention the questions of integration. Today can be talked about integration pedagogical conceptions as aggregate of the systematized looks, positions and ideas, determining orientation and maintenance integration pedagogical to activity in that or other industry, on that or other level of realization educationally educator aims and tasks.