ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Захаренко, К. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-02T13:29:18Z | |
dc.date.available | 2018-03-02T13:29:18Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Захаренко, К. Проблеми формування ефективної державної інформаційної політики / К. Захаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 36(49). - С. 202-209. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18225 | |
dc.description.abstract | Діяльність усіх задіяних у сфері інформаційної безпеки державних структур має бути чітко скоординованою в межах загальних програм і планів, а також визначених функцій. Для ефективної реалізації програм у галузі інформаційної безпеки держава повинна надавати необхідні матеріальні ресурси, готувати фахівців, розвивати законодавчу базу. З огляду на це в українському законодавстві визначені державні структури, які є суб'єктами національної безпеки. Пріоритетні напрями розвитку національної інформаційної політики та інформаційної безпеки нашої держави сформульовані в національній доктрині інформаційної безпеки України і закріплені в різних законах. Але законодавча база з важливих питань інформаційної безпеки є ще безсистемною, а функції щодо забезпечення інформаційної політики та безпеки держави розпорошені між різними структурами, що не сприяє їх раціональному виконанню. Отож, функції і повноваження державних структур стосовно реалізації інформаційної безпеки мають бути виокремлені достатньо чітко й виразно. | ua |
dc.description.abstract | Деятельность всех задействованных в сфере информационной безопасности государственных структур должна быть четко скоординированной в рамках общих программ и планов, а также определенных функций. Для эффективной реализации программ в области информационной безопасности государство должно предоставлять необходимые материальные ресурсы, готовить специалистов, развивать законодательную базу. Учитывая это в украинском законодательстве определены государственные структуры, которые являются субъектами национальной безопасности. Приоритетные направления развития национальной информационной политики и информационной безопасности нашего государства сформулированы в национальной доктрине информационной безопасности Украины и закреплены в различных законах. Но законодательная база по важным вопросам информационной безопасности является еще бессистемной, а функции по обеспечению информационной политики и безопасности государства распылены между различными структурами, что не способствует их рациональному выполнению. Итак, функции и полномочия государственных структур по реализации информационной безопасности должны быть выделены достаточно четко и определенно. | ua |
dc.description.abstract | The activities of all involved in the field of information security of state structures should be well-coordinated within the framework of common programs and plans, as well as certain functions. For effective implementation of information security programs, the state should provide the necessary material resources to train professionals to develop a legislative framework. Taking this into account in the Ukrainian legislation specifies the governmental structures that are subject to national security. Priority directions of development of the national information policy and information security in our country formulated a national information security doctrine of Ukraine and enshrined in various laws. But the legislation on important issues of information security is still haphazard, and functions to ensure the information security policy and state dissipated among various entities is not conducive to their sustainable implementation. Thus, the functions and powers of government agencies to implement the information security should be provided with sufficient clarity and certainty. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | людина | ua |
dc.subject | політика | ua |
dc.subject | інформація | ua |
dc.subject | культура | ua |
dc.subject | державна політика | ua |
dc.subject | державні структури | ua |
dc.subject | законодавча база | ua |
dc.subject | інформаційна безпека | ua |
dc.subject | человек | ua |
dc.subject | политика | ua |
dc.subject | информация | ua |
dc.subject | государственная политика | ua |
dc.subject | государственные структуры | ua |
dc.subject | законодательная база | ua |
dc.subject | информационная безопасность | ua |
dc.subject | people | ua |
dc.subject | politics | ua |
dc.subject | information | ua |
dc.subject | culture | ua |
dc.subject | public policy | ua |
dc.subject | government institutions | ua |
dc.subject | legal framework | ua |
dc.subject | information security | ua |
dc.subject.classification | 32.019.5 | ua |
dc.title | Проблеми формування ефективної державної інформаційної політики | ua |
dc.type | Article | ua |