Визначено, що єдиною дисципліною в умовах вищого навчального закладу, яка дозволяє одночасно вирішувати не тільки освітні та виховні, а й оздоровчі завдання, є фізичне виховання, але останні роки відповідна навчально-виховна система
потерпає від невдалих експериментів і на сучасному етапі якість її функціонування залежить від рішення адміністрації вищого навчального закладу.
Крім того, організаційні вказівки повинні враховувати не тільки вікові та статеві особливості контингенту, а й
особливості матеріально-технічного забезпечення педагогічного процесу, а також забезпечувати можливість реалізації
принципу всебічного та гармонійного розвитку особистості, що й є запорукою вирішення специфічних оздоровчих завдань.
З метою визначення інтересів і потреб сучасної студентської молоді щодо занять фізичними вправами була
розроблена анкета, до змісту якої увійшли питання у двох напрямах: форма організації занять фізичними вправами та засоби
фізичного виховання загально-розвиваючого та специфічного характеру, які спрямовані на розвиток фізичних здібностей та
форм їх прояву.
Результати дослідження показали, що у студенток педагогічних спеціальностей серед пріоритетів незалежно від віку
спостерігаються основне заняття з фізичного виховання. Однак у 17-20 років заняття має бути з переважним застосуванням
бігу на короткі дистанції, стрибків та вправ, спрямованих на розвиток активної пасивної гнучкості та рівноваги
Определено, что
единственной дисциплиной в условиях высшего учебного заведения, которая позволяет одновременно решать не только
образовательные и воспитательные, но и оздоровительные задачи, является физическое воспитание, но последние годы
соответствующая учебно-воспитательная система страдает от неудачных экспериментов и на современном этапе
качество ее функционирования зависит от решения администрации высшего учебного заведения.
С целью определения интересов и потребностей современной студенческой молодежи относительно занятий
физическими упражнениями была разработана анкета, в содержание которой вошли вопросы в двух направлениях: форма
организации занятий физическими упражнениями и средства физического воспитания обще-развивающего и специфического
характера, которые направлены на развитие физических способностей и форм их проявления. Результаты исследования
показали, что у студенток педагогических специальностей среди приоритетов независимо от возраста наблюдаются
основное занятие по физическому воспитанию. Однако в 17-20 лет занятие должно быть с преимущественным
использованием бега на короткие дистанции, прыжков и упражнений, направленных на развитие активной и пассивной
гибкости и равновесия.
Determined that the only discipline in higher educational
institutions, which allows to solve not only educational, but Wellness is physical education, but in recent years, the relevant educational
system is suffering from failed experiments and at the present stage, as its functioning depends on the decisions of the administration of
higher education. As a result, the desire of realization of humanism principles, the teacher is not only out of methodical support of lessons,
and not even represents the true interests and needs of students.
In addition, the organizational guidelines should consider not only age and sex characteristics of the contingent, but the features of
logistics of the teaching process and to ensure the possibility of implementing the principle of full and harmonious development of the
personality, which is the key to solve specific health care problems.
To determine the interests and needs of today's students on physical exercises developed a questionnaire, the contents of which
included questions in two areas: form of organization of physical exercises and physical education General educational and specific nature
aimed at the development of physical abilities and forms of their manifestation.
The results showed that the students of pedagogical specialties among the priorities regardless of age there are basic lesson on
physical education. However, in 17 years, this activity must be the predominant use of sprint and exercises aimed at the development of
active and passive flexibility with a partner, different devices independently. In 18 years with a primary application running on short and
middle distance, jumps and exercises aimed at developing flexibility. At 19 years – of its content should include sprinting, as well as
exercises aimed at the development of passive flexibility and balance. In 20 years with a primary use in sprint, jumps and exercises aimed at
the development of active passive flexibility.