Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Оцінювання сформованості професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів з волейболу у вищих навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тищенко, Т. Б.
dc.date.accessioned 2018-01-29T08:37:19Z
dc.date.available 2018-01-29T08:37:19Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Тищенко, Т. Б. Оцінювання сформованості професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів з волейболу у вищих навчальних закладах / Т. Б. Тищенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 6(49). - С. 142-148. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17672
dc.description.abstract У статті вказано, що оскільки професійна компетентність є діяльнісною характеристикою, то і її прояв повинен оцінюватись на основі сукупності знань, умінь, особистісних якостей і поведінкових реакцій у професійних ситуаціях, готовності тренера з волейболу вирішувати різноманітні професійні завдання. Професійну компетентність, якою повинні оволодіти майбутні тренери-викладачі з волейболу у вищих навчальних закладах, автор пропонує поділити на такі групи: акмеологічна; аксіологічна; психолого-педагогічна; гностична; проектувальна; конструктивна; комунікативна; організаторська; інформаційна; фізкультурно-оздоровча; науково-дослідна і діагностична; рухова. ua
dc.description.abstract В статье указано, что поскольку профессиональная компетентность является деятельностной характеристикой, то и ее проявление должно оцениваться на основе совокупности знаний, умений, личностных качеств и поведенческих реакций в профессиональных ситуациях, готовности тренера по волейболу решать разнообразные профессиональные задания. Профессиональную компетентность, которой должны овладеть будущие тренеры-преподаватели по волейболу в высших учебных заведениях, автор предлагает разделить на такие группы: акмеологическая; аксиологическая; психолого-педагогическая; гностическая; проектировочная; конструктивная; коммуникативная; организаторская; информационная; физкультурно-оздоровительная; научно-исследовательская и диагностическая; двигательная. ua
dc.description.abstract The article stated that as professional competence is activity-characteristic, then its expression should be evaluated on the basis of a body of knowledge, skills, personality traits and behavioral responses in professional situations, volleyball coach ready to solve a variety of professional tasks. Progress is determined by the system of modern sports daily work volleyball coach and his system of vocational training in high school. The choice of direction means of training future volleyball coaches in higher education and the organization of social and educational conditions of its realization is one of the urgent tasks of the application of the theory and methodology of professional education in the field of physical culture and sports. Professional competence volleyball coach is a complex set of properties and condition of the individual, which integrates specialized knowledge, skills and practical professional experience. Such a description would be incomplete if when assessing formation of professional competence of volleyball coaches in higher education does not take into account the needs of professionals in their chosen professional activity, subjective individual susceptibility to coaching activities in the value system should play a leading role. In general skill trainer can be described very specific set of skills and abilities needed to solve educational productive, educational and recreational objectives that form the basis of sports training. Professional competence, which should seize future volleyball coaches in higher education, the author proposes the following groups: akmeological; axiological; psycho-pedagogical; gnostic; designing; constructive; communicative; organizing; information; physical well-being; research and diagnostic; motor. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject оцінювання ua
dc.subject сформованість професійної компетентності ua
dc.subject майбутні тренери-викладачі з волейболу ua
dc.subject вищі навчальні заклади ua
dc.subject оценивание ua
dc.subject сформированность профессиональной компетентности ua
dc.subject будущие тренеры-преподаватели из волейбола ua
dc.subject высшие учебные заведения ua
dc.subject evaluation ua
dc.subject formation of professional competence ua
dc.subject future coaches of volleyball ua
dc.subject higher education institutions ua
dc.subject.classification 796.325 ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Оцінювання сформованості професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів з волейболу у вищих навчальних закладах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу