Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до гуманістичного виховання учнів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пащенко, Дмитро Іванович
dc.date.accessioned 2012-11-17T00:00:42Z
dc.date.available 2012-11-17T00:00:42Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Пащенко, Дмитро Іванович. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до гуманістичного виховання учнів : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 / Д. І. Пащенко ; наук. кер. О. Г. Мороз ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. - 36 с ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1765
dc.description.abstract Визначено мету, завдання гуманістичного виховання, чинники впливу на вибір педагогічної професії та формування готовності вчителя до гуманістичного виховання учнів. Експериментально доведено суттєвий вплив емоційно поданої інформації на формування гуманістичного світогляду майбутнього вчителя. Встановлено сукупність організаційно-педагогічних умов, які сприяють підвищенню гуманістичної спрямованості професійної підготовки вчителів. Відкореґовано зміст фахової освіти майбутніх вчителів і експериментально доведено ефективність впливу введених змін на підвищення їх готовності до гуманістичного виховання учнів. Розроблено, апробовано й опубліковано рекомендовані МОН України навчальні посібники (програми й методичні рекомендації) з проблеми дослідження. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation critically reviews the experience of creatively working primary school teachers successful in humanistic upbringing, professional training of such teachers and the development of these problems by national and foreign researchers. It determines the main concepts for the humanization of teachers’ training. The syllabus of professional future teachers’ training is revised. The effectiveness of the influence of the introduced changes on humanization of their professional training is experimentally well-grounded. Organization and pedagogical conditions for promoting humanistic orientation of teachers’ training are specified. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject гуманістичне виховання ru_RU
dc.subject гуманітаризація освіти ru_RU
dc.subject мета виховання ru_RU
dc.subject професійна готовність вчителя ru_RU
dc.subject гуманітарна культура вчителя ru_RU
dc.subject чинники вибору педагогічної професії ru_RU
dc.subject гуманістичний світогляд ru_RU
dc.subject humanistic education ru_RU
dc.subject humanization of education ru_RU
dc.subject educational aim ru_RU
dc.subject teachers’ professional readiness ru_RU
dc.subject humanitarian culture of the teacher ru_RU
dc.subject factors of the choice of teaching profession ru_RU
dc.subject humanistic world outlook ru_RU
dc.subject.classification 378.14 + 37.034 ru_RU
dc.title Формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до гуманістичного виховання учнів ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу