ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ребрина, А. А. | |
dc.contributor.author | Рудніченко, М. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-24T10:37:23Z | |
dc.date.available | 2018-01-24T10:37:23Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Ребрина, А. А. Рухова активність і зміцнення здоров’я в процесі виховання професійно-прикладної фізичної культури учнівської і студентської молоді / А. А. Ребрина, М. М. Рудніченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 401-404. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17629 | |
dc.description.abstract | У праці проаналізовано науково-методичну педагогічну та спеціальну спортивну літературу з питань рухової активності учнівської і студентської молоді, зміцнення її здоров’я в процесі виховання професійно-прикладної фізичної культури. Докладно розкрито оздоровчо-прикладне значення рухової активності та її важливу роль в процесі виховання особистості. Зроблено аналіз літератури з питань позитивного впливу рухової активності на виховання професійно-прикладної фізичної культури майбутнього фахівця. Визначено професійно-прикладне значення збільшення обсягів рухової активності в процесі виховання профільної фізичної культури молоді для майбутньої професійної діяльності. Встановлено ефективність зростання об’ємів соматичної активності і оздоровлення організму в процесі такого виховання. З’ясовано, що структурною складовою процесу професійно-прикладної фізичної культури і спорту молоді є її рухова активність і високий рівень здоров’я. Теоретично доведено роль м’язової діяльності в підтриманні гемостазу внутрішнього середовища організму. Встановлено, що скорочення скелетних м’язів є обов’язковою умовою збільшення обсягу функціональних резервів організму, збереження і зміцнення здоров’я людини. Обґрунтовано фізіологічну природу впливу рухової активності і гіподинамії на організм молоді. Встановлено причини зниження енергетичного обміну, збільшення частоти захворювань серцево-судинної та дихальної систем і зменшення рівня фізичної та розумової працездатності. | ua |
dc.description.abstract | В работе проанализировано педагогическую научно-методическую и специальную спортивную литературу по вопросам двигательной активности учащейся молодежи, укрепления ее здоровья в процессе воспитания профессионально-прикладной физической культуры. Подробно раскрыто оздоровительно-прикладное значение двигательной активности и ее важную роль в процессе воспитания личности. Проведен анализ литературы по вопросам положительного влияния двигательной активности на воспитание профессионально-прикладной физической культуры будущего специалиста. Определено профессионально-прикладное значение увеличения объемов двигательной активности в процессе воспитания профильной физической культуры молодежи для будущей профессиональной деятельности. Установлена эффективность роста объемов соматической активности и оздоровления организма в процессе такого воспитания. Выяснено, что структурной составляющей процесса профессионально-прикладной физической культуры и спорта молодежи является ее двигательная активность и высокий уровень здоровья. Теоретически доказана роль мышечной деятельности в поддержании гемостаза внутренней среды организма. Установлено, что сокращение скелетных мышц является обязательным условием увеличения объема функциональных резервов организма, сохранения и укрепления здоровья человека. Обоснованно физиологическую природу влияния двигательной активности и гиподинамии на организм молодежи. Установлены причины снижения энергетического обмена, увеличение частоты заболеваний сердечно-сосудистой и дыхательной систем и снижение уровня физической и умственной работоспособности. | ua |
dc.description.abstract | The paper analyses the pedagogical, scientific-methodical and special sport literature about the motor activity of pupils and students, its health promotion in the professional-applied physical culture educational process of pupils and students. It is discussed the health and applied value of physical activity and its important role in the process of personality development. It is analyzed the literature about the positive effects of physical activity on the education of professionally-applied physical culture of future specialist. The professionally-applied value of increased motor activity in the education process of the professional physical culture of young people for future professional activity is defined. The efficiency of somatic growth in activity and improvement in the process of such education is defined. It is established that the structural component of the professionally-applied physical culture and sports of youth process is physical activity and a high level of health. It is theoretically proved the role of muscle activity in maintaining the internal body hemostasis. It is established that the reduction in skeletal muscle is a prerequisite for the increase of the organism functional reserves, preserving and strengthening human health. It is discussed the physiological nature of the motor activity and inactivity influence on the youth body. It is observed the causes of the energy metabolism decline, increased frequency of diseases of the cardiovascular and respiratory systems and a decrease of physical and mental performance. In future it is required to observe the components of professional-applied physical culture and sports in the physical education of pupils and students. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | рухова активність | ua |
dc.subject | гіподинамія | ua |
dc.subject | зміцнення здоров’я | ua |
dc.subject | процес виховання | ua |
dc.subject | професійно-прикладна фізична культура | ua |
dc.subject | енергетичний обмін | ua |
dc.subject | захворювання серцево-судинної та дихальної систем | ua |
dc.subject | фізична та розумова працездатність, учнівська і студентська молодь | ua |
dc.subject | двигательная активность | ua |
dc.subject | гиподинамия | ua |
dc.subject | укрепления здоровья | ua |
dc.subject | процесс воспитания | ua |
dc.subject | профессионально-прикладная физическая культура | ua |
dc.subject | энергетический обмен | ua |
dc.subject | заболевания сердечно-сосудистой и дыхательной систем | ua |
dc.subject | физическая и умственная работоспособность | ua |
dc.subject | учащаяся молодежь | ua |
dc.subject | physical activity | ua |
dc.subject | physical inactivity | ua |
dc.subject | health promotion | ua |
dc.subject | the educational process | ua |
dc.subject | professional-applied physical culture | ua |
dc.subject | energy metabolism | ua |
dc.subject | diseases of the cardiovascular and respiratory systems | ua |
dc.subject | physical and mental performance | ua |
dc.subject | pupil and student youth | ua |
dc.title | Рухова активність і зміцнення здоров’я в процесі виховання професійно-прикладної фізичної культури учнівської і студентської молоді | ua |
dc.type | Article | ua |