ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Андрущенко, Віктор Петрович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2018-01-22T12:15:33Z | |
dc.date.available | 2018-01-22T12:15:33Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Андрущенко, В. Педагогіка миру : актуальність теорії та практики / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2014. - № 2. - С. 5-12. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17569 | |
dc.description.abstract | Аналізується актуальність цінності миру та миролюбства, формування цих якостей засобами навчання та виховання; автор стверджує, що базовими установками щодо змістовної організації цього процесу є ідея І. Канта про «вічний мир» та А. Швейцера «благоговіння перед життям»; підкреслено, що у філософсько-освітній літературі сформульовані основні принципи та напрями виховання миролюбства, однак на перешкоді їх утілення в конкретну виховну практику стоять, насамперед, традиції авторитарної, суб’єкт-об’єктної педагогіки, яка в основі своїй встановлює статусне розшарування між різними суб’єктами навчально-виховного процесу, що не сприяє вихованню толерантного ставлення до іншого; сучасна європейська практика виховання миролюбства і толерантності ґрунтується виключно на суб’єкт-суб’єктній, гуманістичній парадигмі виховання, яка ставить у центр будь-якого педагогічного процесу розвиток комунікативно-екзистенціального потенціалу дитини як людини та особистості – найвищої суспільної цінності. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Педагогічна преса | ua |
dc.subject | людина | ua |
dc.subject | цінності | ua |
dc.subject | миролюбство | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | культура | ua |
dc.subject | виховання | ua |
dc.subject.classification | 37.034+37.035.1 | ua |
dc.title | Педагогіка миру : актуальність теорії та практики | ua |
dc.type | Article | ua |