ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Парчевський, Ю. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-22T11:49:27Z | |
dc.date.available | 2018-01-22T11:49:27Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Парчевський, Ю. М. Підвищення мотивації спортивно-оздоровчої діяльності студентів / Ю. М. Парчевський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 350-353. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17567 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розробці моделі організації спортивно-оздоровчої діяльності студентів вищого навчального закладу під час навчального і позанавчального процесу та відпочинку. З кожним роком обсяг навчального навантаження студентів все більше і більше зростає, що у свою чергу викликає обмеження рухової активності. Усе це в цілому стає причиною виникнення різних захворювань організму. До постійно зростаючого навчального навантаження додається ще й необхідність професійно розвиватися та удосконалюватися в обраній професійній галузі. Виховання здорового підростаючого покоління на початку XXI століття належить до категорії складних у сучасній педагогічній науці. За останніми даними статистичного аналізу в Україні захоплюється фізичною культурою 6-8 % молоді та дорослих людей, у США 60 %, у Японії 80 %. Аналізуючи становище занять фізичною культурою, сучасні науковці висловлюють думку про необхідність зміни форм і методик роботи у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах. Дослідники пропонують доповнення стандартних форм у навчанні нетрадиційними з метою покращення фізичного та психічного здоров’я студентської молоді. | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена разработке модели организации спортивно-оздоровительной деятельности студентов высшого учебного заведения во время учебного и внеучебного процесса и отдыха. С каждым годом объем учебной загрузки студентов все більше и больше увеличивается, что в свою очередь визывает уменьшение двигательной активности. Все это в целом является причиной возникновения различных заболеваний организма. К постоянно увеличивающейся учебной нагрузки добавляется еще и необходимость профессионально развиваться и совершенствоваться в избранной профессиональной отрасли. Воспитание здорового подрастающего поколения в начале XXI столетия относится к категории сложных в современной педагогической науке. По последним данным статистического анализа в Украине занимаются физической культурой 6-8 % молодежи и взрослых людей, в США 60 %, в Японии 80 %. Анализируя состояние занятий физической культурой, современные ученые высказывают мисль о необходимости изменений форм и методик работы в общеобразовательных и высших учебных заведениях. Исследователи предлагают дополнения стандартных форм в обучении нетрадиционными с целью улучшения физического и психического здоровья студенческой молодежи. | ua |
dc.description.abstract | The article is devoted to developing of model of sport and recreational activities for students of higher education institution during educational, extra-curricular processes and leisure. Every year the student workload is growing increasingly, which in turn causes a limitation of physical activity. Altogether, it causes an occurrence of various diseases. Also, the need to develop and improve professionally in chosen professional field added to constantly increasing workload. Education of healthy younger generation at the beginning of the XXI century belongs to the category of difficult tasks in modern pedagogical science. According to the latest statistical analysis, 60% of young adults in USA admire physical education, 80% in Japan, and only 6-8% in Ukraine. Analyzing the situation of physical training, modern scientists have suggested the necessity to change the forms and methods of work in schools and universities. Researchers propose amendments of standard forms of unconventional training in order to improve physical and mental health of students. Health is defined as the healthy condition of the body or physical well-being without disease. M. Amosov, the prominent scientist of the second half of the XX century, defined health as "quantitative measure". He interpreted the number of health as a system of "spare capacity" of major functional systems. M. Amosov said that health should "... get by yourself via workout" (M M. Amosov, 2002). | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | види фізкультурної діяльності | ua |
dc.subject | організація дозвілля | ua |
dc.subject | умови пізнання особистих можливостей | ua |
dc.subject | оптимальний обсяг рухової діяльності | ua |
dc.subject | виды физкультурной деятельности | ua |
dc.subject | организация досуга | ua |
dc.subject | условия познания собственных возможностей | ua |
dc.subject | оптимальный объем двигательной деятельности | ua |
dc.subject | types of physical activities | ua |
dc.subject | organization of leisure | ua |
dc.subject | the terms of investigation of personal opportunities | ua |
dc.subject | the optimal scope of motor activity | ua |
dc.title | Підвищення мотивації спортивно-оздоровчої діяльності студентів | ua |
dc.type | Article | ua |