Abstract:
Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню
експериментальної методики підготовки майбутніх учителів до роботи з
профілактики порушень зору у дітей у загальноосвітніх навчальних закладах і
розробки моделі її реалізації
Розроблена модель підготовки майбутніх учителів до роботи з
профілактики порушень зору у дітей базується на здобутті знань та умінь з
фахових, психолого-педагогічних дисциплін та методики навчання з цих
дисциплін, з наступним їх узагальненням і поглибленням у спецкурсі
«Профілактика порушень зору дітей». Методика формування у майбутніх
учителів готовності до роботи з профілактики порушень зору в
загальноосвітніх навчальних закладах, розроблена на основі загально-
дидактичних та методичних закономірностей.
Розроблений зміст спецкурсу «Профілактика порушень зору у дітей» та
підхід до його опанування дають підстави вважати його окремим предметом і
цілісною системою, успішне функціонування якої можливе завдяки постійному
надходженню інформації з інших систем.