Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освітній контекст підготовки майбутнього тренера-викладача у вищих навчальних закладах України

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сватьєв, А. В.
dc.date.accessioned 2018-01-17T09:19:44Z
dc.date.available 2018-01-17T09:19:44Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Сватьєв, А. В. Освітній контекст підготовки майбутнього тренера-викладача у вищих навчальних закладах України / А. В. Сватьєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури ( фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 5(48). - С. 122-127. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17498
dc.description.abstract В статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури було з'ясовано освітній контекст підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності, а саме: "освіта", "професійна освіта", "виховання", "виховання й розвиток", "розвиток особистості". На основі теоретичного аналізу було визначено, що незважаючи на значну кількість досліджень з питань організації процесу навчання фахівців у вищих навчальних закладах, проблема підготовки майбутнього тренера-викладача до професійної діяльності висвітлена недостатньо. Залишаються нерозв'язаними питання відповідності вимог, які пред'являються суспільством до підготовки майбутніх фахівців відповідно до нових соціально-економічних умов і наявним рівнем підготовки цих фахівців до професійної діяльності. ua
dc.description.abstract В статье на основе анализа психолого-педагогической литературы был выяснен образовательный контекст подготовки будущего тренера-преподавателя к профессиональной деятельности, а именно: "образование", "профессиональное образование", "воспитание", "воспитание и развитие", "развитие личности". На основе теоретического анализа было определено, что несмотря на значительное количество исследований по вопросам организации процесса обучения специалистов в высших учебных заведениях, проблема подготовки будущего тренера-преподавателя к профессиональной деятельности освещена недостаточно. Остаются нерешенными вопросы соответствия требованиям, которые предъявляются обществом к подготовке будущих специалистов в соответствии к новым социально-экономическим условиям и существующим уровнем подготовки этих специалистов к профессиональной деятельности. ua
dc.description.abstract In article on the basis of the analysis of psychological and pedagogical literature, it was found education context of preparation of the future of coach-teacher of professional activity, namely: "education", "professional education", "education", "education and development", "development of the personality". On the basis of theoretical analysis it was determined that despite the significant amount of research on the organization of process of training specialists in higher educational institutions, the problem of training of the future of coach-teacher of professional activity, are not well lit. Unresolved issues of compliance with the demands of society in the preparation of future specialists according to the new socio-economic conditions and the existing level of training of these specialists for professional activity. Exploring the issues related to preparation of the future of coach-teacher to professional activities, the author relied on the development of domestic and Russian scientists, who considered in their study various aspects of preparation of experts in higher educational institutions. The author is of the opinion that today, education is under active reconstruction as personal or individually oriented development and confronts researchers lot of questions. Personal interaction in the educational process should be based on the internal needs of the teacher to be the most disposed to dialogue with the student, on cooperation and co-creation. Humanistic position of the teacher should be based on maintaining a teacher of his personal integrity and understanding of the integrity of the individual student. Personal approach in education can be understood as a joint activity based on the realization of opportunities of the person as a pupil and teacher. The essence of this approach involves the integrity of the personality of the teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освіта ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject професійна діяльність тренера-викладача ua
dc.subject образование ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject профессиональная деятельность тренера-преподавателя ua
dc.subject education ua
dc.subject professional preparation ua
dc.subject professional activity of trainer-teacher ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Освітній контекст підготовки майбутнього тренера-викладача у вищих навчальних закладах України ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу