Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтегроване заняття як ефективний засіб формування професійних компетентностей студентів ВНЗ в процесі викладання фундаментальних дисциплін на прикладі підготовки фахівців економічного профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ясінський, А. М.
dc.contributor.author Лотюк, Ю. Г.
dc.contributor.author Антоневич, О. Й.
dc.contributor.author Антоневич, Ю. А.
dc.date.accessioned 2018-01-17T08:26:29Z
dc.date.available 2018-01-17T08:26:29Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Інтегроване заняття як ефективний засіб формування професійних компетентностей студентів ВНЗ в процесі викладання фундаментальних дисциплін на прикладі підготовки фахівців економічного профілю / А. М. Янінський, Ю. Г. Лотюк, О. Й. Антоневич, Ю. А. Антоневич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 18. - С. 122-131. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17493
dc.description.abstract У статті розглянуто основні напрямки використання інтегрованих уроків з метою формування професійної компетентності студентів ВНЗ в процесі викладання фундаментальних дисциплін. Обґрунтовано організаційно-педагогічні аспекти формування професійної компетентності фахівців економічного профілю на інтегрованих заняттях, окреслено шляхи забезпечення формування моделі професійної підготовки майбутніх фахівців на основі інтегрованого підходу. На власному досвіді продемонстровано використання інтегрованого підходу для підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Знайдено засоби для створення оптимальних організаційно-педагогічних умов щодо формування професійної компетентності майбутніх фахівців. У інтегрованих заняттях поєднані як методики та педагогічні засоби традиційної та класичної освіти так і новітні освітні та інформаційно-комунікаційними технології. Переглянуті роль і місце студента та викладача в системі сучасної освіти. Оптимізовані технології та методики ефективного функціонування та спільної взаємодії студента і викладача на основі їх співпраці. Обґрунтовано ефективність застосування інтегрованих занять, які поєднують дисципліни фундаментальної, професійної і практичної підготовок, як засобу формування високого рівня професійної компетентності студентів ВНЗ. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены основные направления использования интегрированных уроков для студентов колледжей экономического профиля с целью формирования профессиональной компетентности студентов высших учебных заведений в процессе преподавания фундаментальных дисциплин. Обоснованы организационно-педагогические аспекты формирования профессиональной компетентности специалистов экономического профиля на интегрированных занятиях, обозначены пути обеспечения формирования модели профессиональной подготовки будущих специалистов на основе интегрированного подхода. На собственном опыте продемонстрировано использование интегрированного подхода для повышения эффективности учебно-воспитательного процесса. Найдено средства для создания оптимальных организационно-педагогических условий по формированию профессиональной компетентности будущих специалистов. В интегрированных занятиях сочетаются как методики и педагогические средства традиционной и классической образования так и новейшие образовательные и информационно-коммуникационные технологии. Пересмотрены роль и место студента и преподавателя в системе современного образования. Оптимизированные технологии и методики эффективного функционирования и совместного взаимодействия студента и преподавателя на основе их сотрудничества. Обоснована эффективность применения интегрированных занятий, которые сочетают дисциплины фундаментальной, профессиональной и практической подготовок, как средства формирования высокого уровня профессиональной компетентности студентов вузов. В 2011 году на базе Ровенского колледжа экономики и бизнеса стартовал совместный инновационный образовательный проект “Преемственность образования. Перспективы развития”, который стал своеобразным обобщением и распространением передового педагогического опыта творческой группы преподавателей математики, информатики, учетно-экономических дисциплин и объединил на основе взаимовыгодного сотрудничества высших учебных заведений III и IV уровней аккредитации. Совместные интегрированные занятия, к которым причастны как преподаватели колледжа, так и преподаватели университетов, по мнению авторов статьи является не просто формой сотрудничества вузов разных уровней аккредитации, а именно поисково-исследовательской, рациональной, результативной формой взаимодействия такого звена системы высшего образования как колледж-университет. ua
dc.description.abstract In the article the basic directions of integrated lessons in order to develop professional competence of university students in teaching basic subjects. Grounded organizational and pedagogical aspects of professional competence of experts on economics of integrated studies, outlines ways to ensure the formation of a model training future professionals through an integrated approach. In our own experience demonstrated the use of an integrated approach to improve the educational process. Found means to create optimal organizational and pedagogical conditions for the formation of professional competence of future professionals. In integrated classes combined both methods and educational means traditional and classical education and new educational and information and communication technology. Review the role and place of students and teachers in the system of modern education. Optimized technologies and techniques and the efficient functioning of the joint interaction of students and teachers based on their cooperation. The efficiency of the use of integrated studies that combine the disciplines of basic, professional and practical blindings as a means of forming a high level of professional competence of students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject інтегроване заняття ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject освіта ua
dc.subject наука ua
dc.subject зміни ua
dc.subject інновація ua
dc.subject співробітництво ua
dc.subject модель ua
dc.subject математика ua
dc.subject проект ua
dc.subject интеграция ua
dc.subject интегрированное занятие ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject образование ua
dc.subject наука ua
dc.subject изменения ua
dc.subject инновация ua
dc.subject сотрудничество ua
dc.subject модель ua
dc.subject математика ua
dc.subject проект ua
dc.subject integration ua
dc.subject integrated employment ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject education ua
dc.subject science ua
dc.subject change ua
dc.subject innovation ua
dc.subject cooperation model ua
dc.subject mathematics ua
dc.subject design ua
dc.subject.classification 377.6 ua
dc.title Інтегроване заняття як ефективний засіб формування професійних компетентностей студентів ВНЗ в процесі викладання фундаментальних дисциплін на прикладі підготовки фахівців економічного профілю ua
dc.title.alternative Интегрированные занятия как эффективное средство формирования профессиональной компетентности студентов вузов в процессе обучения фундаментальных дисциплин на примере подготовки специалистов экономического профиля ua
dc.title.alternative Іntegrated tutoring as effective formation of professional competence of university students in teaching basic subjects training for example economic profile ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу