ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Петруньок, Т. Б. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-16T08:53:09Z | |
dc.date.available | 2018-01-16T08:53:09Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Петруньок, Т. Б. Спецкурси у навчанні фізики студентів вищих будівельних навчальних закладів / Т. Б. Петруньок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 18. - С. 77-81. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17467 | |
dc.description.abstract | На сьогодні будівельна галузь набуває бурхливого розвитку, тому професія інженера-будівельника залишається популярною та розповсюдженою на ринку праці. Фахівці будівельної сфери залучені до діяльності, що пов’язана з плануванням, проектуванням, конструюванням, розробкою технології виготовлення будівельних матеріалів, експлуатацією технічного обладнання, що в свою чергу вимагає від них не лише теоретичних знань, а й практичних вмінь. У вищих будівельних навчальних закладах фундаментальною дисципліною є фізика, тому необхідність засвоєння фізичних знань у сукупності з вмінням застосовувати їх у своїй справі на профільно-орієнтовному рівні є очевидна. У статті обґрунтовано, що з метою підвищення якості підготовки з фізики студентів вищих будівельних навчальних закладів пропонується ввести в навчальний план професійно-направлені спецкурси з фізики, що засновані на інтеграції фізичних та технічних знань. Акцентовано увагу на призначенні таких спецкурсів, яке полягає у поглибленні та розширенні знань з фізики, формуванні пізнавального інтересу до фундаментальних дисциплін, сприяє практичній підготовці до професійної діяльності. Доведено, що спецкурси з фізики у вищому будівельному навчальному закладі повинні сприяти формуванню вмінь проектувати фізичні явища та закони на об’єкти у будівництві. | ua |
dc.description.abstract | На сегодня строительная отрасль приобретает бурного развития, поэтому профессия инженера-строителя остается популярной и распространенной на рынке труда. Специалисты строительной сферы вовлечены в деятельность, связанная с планированием, проектированием, конструированием, разработкой технологии изготовления строительных материалов, эксплуатацией технического оборудования, что в свою очередь требует от них не только теоретических знаний, но и практических умений. В высших строительных учебных заведениях фундаментальной дисциплиной является физика, поэтому необходимость усвоения физических знаний в совокупности с умением применять их в своем деле на профильно-ориентировочном уровне является очевидна. В статье обосновано, что с целью повышения качества подготовки по физике студентов высших строительных учебных заведений предлагается ввести в учебный план профессионально-направленные спецкурсы по физике, основанные на интеграции физических и технических знаний. Акцентировано внимание на назначении таких спецкурсов, которое заключается в углублении и расширении знаний по физике, формировании познавательного интереса к фундаментальным дисциплинам, способствует практической подготовке к профессиональной деятельности. Доведено, что спецкурсы по физике в высшем строительном учебном заведении должны способствовать формированию умений проектировать физические явления и законы на объекты в строительстве. | ua |
dc.description.abstract | At present, the construction industry gets rapid development as a profession engineer remains popular and widespread in the labor market. Experts involved in the construction sector activities associated with the planning, design, construction, development of technology of building materials, maintenance of technical equipment, which in turn requires them not only theoretical knowledge but also practical skills. In higher education construction discipline is fundamental physics, because the necessity of mastering physical knowledge together with the ability to apply them in their work on the profile-oriented level is obvious. The article substantiates that in order to improve the quality of physics students in higher education construction is proposed to introduce a curriculum focused vocational courses in physics, based on the integration of physical and technical knowledge. The attention to the appointment of such courses, which is to deepen and broaden the knowledge of physics, the formation of cognitive interest in fundamental disciplines, promotes practical training for professional diyalnosti. Dovedeno that physics courses in high school building should promote skills to design and physical phenomena laws on objects in the construction. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інженер-будівельник | ua |
dc.subject | спецкурс з фізики | ua |
dc.subject | професійна діяльність | ua |
dc.subject | фізичні знання | ua |
dc.subject | инженер-строитель | ua |
dc.subject | спецкурс по физике | ua |
dc.subject | профессиональная деятельность | ua |
dc.subject | физические знания | ua |
dc.subject | еngineer-builder | ua |
dc.subject | a special course in physics | ua |
dc.subject | professional activities | ua |
dc.subject | physical knowledge | ua |
dc.subject.classification | 378. 371 : 53 | ua |
dc.title | Спецкурси у навчанні фізики студентів вищих будівельних навчальних закладів | ua |
dc.title.alternative | Cпецкурсы в обучении физики студентов высших строительных учебных заведений | ua |
dc.title.alternative | Special courses in the teaching of physics of students of higher construction educational institutions | ua |
dc.type | Article | ua |