ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Батюк, А. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-01-10T08:58:11Z | |
dc.date.available | 2018-01-10T08:58:11Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Батюк, А. М. Модульно-рейтингова система оцінювання знань студентів / А. М. Батюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури ( фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 5(48). - С. 4-8. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17362 | |
dc.description.abstract | Проблемно-модульні технології засвоєння навчальних дисциплін - головний фактор удосконалення системи фізичного виховання у ВНЗ. Найбільш раціональним, при розробці оптимальних технологій навчання у рамках фізичного виховання, є модульний принцип організації навчального процесу. Використання принципу модульного навчання на практиці дозволяє будувати навчальний матеріал так, щоб розділи були незалежні один від одного, що дає можливість доповнювати і створювати навчальний матеріал не порушуючи цілісного змісту. Для того, щоб знання студентів були мобільними, вони повинні вміти обробляти накопичену інформацію, добувати новий досвід та використовувати усе це на своїх заняттях. Використання модульної технології буде суттєво сприяти визначенню цільової установки змістовим і процесуальним основам навчання, організаційному і програмно-методологічному забезпеченню. Впровадження цих ідей повинно принести новий сучасний підхід в роботу кафедри, організувати роботу викладачів, максимально наблизивши її до потреб студентів. В системі поточного контролю теоретичне обгрунтування та розробка технології рейтингового оцінювання надасть змогу підвищити інтерес до оцінювання особистих досягнень. | ua |
dc.description.abstract | Проблемно-модульные технологии освоения учебных дисциплин - главный фактор совершенствования системы физического воспитания в вузе. Наиболее рациональным, при разработке оптимальных технологий обучения в рамках физического воспитания, является модульный принцип организации учебного процесса. Использование принципа модульного обучения на практике позволяет строить учебный материал так, чтобы разделы были независимы друг от друга, что дает возможность дополнять и создавать учебный материал не нарушая целостного содержания. Для того, чтобы знания студентов были мобильными, они должны уметь обрабатывать накопленную информацию, добывать новый опыт и использовать все это на своих занятиях. Использование модульной технологии будет существенно способствовать определению целевой установки базовым и процессуальным основам обучения, организационному и программно-методологическому обеспечению. Внедрение этих идей должно принести новый современный подход в работу кафедры, организовать работу преподавателей, максимально приблизив ее к запросам студентов. В системе текущего контроля теоретическое обоснование и разработка технологии рейтингового оценивания позволит повысить интерес к оценке личных достижений. | ua |
dc.description.abstract | Problem-modular technology development of academic disciplines - the main factor of improvement of the system of physical education at the UNIVERSITY. The most rational, in the development of optimal technologies of training in physical education, is a modular principle of organization the educational process. Using the principle of modular training in practice and allows to build educational material so that the partitions were independent of each other, which gives the opportunity to complement and to create educational material without breaking holistic content. To the knowledge of the students were obile, they should be able to process collected information, to get new experience and to use it in their classrooms. The use of modular technology will contribute to the definition of the target installation of the base and procedural foundations of learning, organizational and program-methodological maintenance. The implementation of these ideas should bring in a new, modern approach to the work of the Department, to organize the work of teachers, maximum bringing it closer to the needs of students. In the monitoring system theoretical substantiation and development of technology of rating assessment will allow to increase interest in the evaluation of individual achievements. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | модульно-рейтингова система | ua |
dc.subject | технології | ua |
dc.subject | навчальний процес | ua |
dc.subject | якість навчання | ua |
dc.subject | саморозвиток студента | ua |
dc.subject | модульно-рейтинговая система | ua |
dc.subject | технологии | ua |
dc.subject | учебный процесс | ua |
dc.subject | качество обучения | ua |
dc.subject | саморазвитие студента | ua |
dc.subject | module-rating system | ua |
dc.subject | technologies | ua |
dc.subject | educational process | ua |
dc.subject | quality of training | ua |
dc.subject | self-development of the student | ua |
dc.subject.classification | 378.146 | ua |
dc.title | Модульно-рейтингова система оцінювання знань студентів | ua |
dc.type | Article | ua |