Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Впровадження STEM - освіти в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня "варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі"

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриб’юк, О. О.
dc.date.accessioned 2018-01-09T08:21:29Z
dc.date.available 2018-01-09T08:21:29Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гриб’юк, О. О. Впровадження STEM - освіти в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня "варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі" / О. О. Гриб’юк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 18. - С. 44-50. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17305
dc.description.abstract З використанням окремих компонентів комп’ютерно орієнтованого середовища навчання забезпечується концентрація навчальних ресурсів, інтегруючи навчальні курси STEM -робототехніки; забезпечуючи багатогранність індивідуальних траєкторій та результатів формування необхідних міжпредметних та метапредметних компетентностей; доступність та рівність можливостей учнів в навчанні; поліфункціональність взаємодії суб’єктів навчального процесу; орієнтацію змісту, форм та технологій підготовки учнів на інтеграцію освітню, наукову, дослідницьку, виробничу в умовах навчально-виховного процесу. Розглядаються шляхи побудови варіативних моделей навчання предметів природничо-математичних циклу з метою підвищення ефективності навчання учнів. ua
dc.description.abstract С использованием отдельных компонентов компьютерно ориентированной среды обучения обеспечивается концентрация учебных ресурсов, интегрируя учебные курсы STEM - робототехники; обеспечивая многогранность индивидуальных траекторий и результатов формирования необходимых межпредметных и метапредметных компетентностей; доступность и равенство возможностей учащихся в обучении; полифункциональность взаимодействия субъектов учебного процесса; ориентации содержания, форм и технологий подготовки учащихся на интеграцию образовательную, научную, исследовательскую, производственную в условиях учебно-воспитательного процесса. Рассматриваются пути построения вариативных моделей обучения предметов естественно-математических цикла с целью повышения эффективности обучения учащихся. ua
dc.description.abstract With the use of the individual components of computer-oriented learning environment provided by the concentration of educational resources, training courses integrating STEM–robotics; ensuring that the diversity of individual trajectories and outcomes to develop the necessary interdisciplinary competences and metapragmatic; accessibility and equality of opportunity of students in training; polyfunctionality of interaction of subjects of educational process; orientation of the content, forms and technologies of training students to integrate educational, scientific, research, production and in the conditions of the educational process. Discusses ways to build variable models for learning of subjects of natural-mathematical cycle with the purpose of increase of learning efficiency of students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject варіативні моделі ua
dc.subject моделювання ua
dc.subject комп’ютерно орієнтоване середовище навчання ua
dc.subject проектування ua
dc.subject предмети природничо-математичного циклу ua
dc.subject STEM-робототехніка ua
dc.subject вариативные модели ua
dc.subject моделирование ua
dc.subject компьютерно ориентированная среда обучения ua
dc.subject проектирования ua
dc.subject предметы естественно-математического цикла ua
dc.subject STEM-робототехника ua
dc.subject variable models ua
dc.subject modeling ua
dc.subject computer oriented learning environment ua
dc.subject design ua
dc.subject science and math ua
dc.subject STEM ua
dc.subject robotics ua
dc.subject.classification 37.016:004 ua
dc.title Впровадження STEM - освіти в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня "варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі" ua
dc.title.alternative Внедрения stem-образования в рамках опытно-экспериментальной работы всеукраинского уровня "вариативные модели компьютерно ориентированной среды обучения предметов естественно-математического цикла в общеобразовательном учебном заведении" ua
dc.title.alternative Іmplementation of stem education in the framework of experimental work at the national level "variable models of computer-orientedlearning environment of the subjects of natural-mathematical cycle in secondary school" ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу