Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Загальна фізкультурна освіта як система закономірностей здоров’язбережувального навчання студентів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Завидівська, Н. Н.
dc.date.accessioned 2018-01-04T08:01:41Z
dc.date.available 2018-01-04T08:01:41Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Завидівська, Н. Н. Загальна фізкультурна освіта як система закономірностей здоров’язбережувального навчання студентів / Н. Н. Завидівська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 184-188. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17264
dc.description.abstract У статті проаналізовано стан та перспективи розвитку системи загальної фізкультурної освіти студентів вищих навчальних закладах різного професійного спрямування. Акцентовано увагу на закономірностях здоров’язбережувального навчання та необхідності їх врахування упродовж фізичного виховання студентів. Визначено пріоритети та принципи процесу фізичного виховання в умовах реорганізації. Обґрунтовано концептуально-методологічні засади змісту сучасної системи загальної фізкультурної освіти з урахуванням закономірностей здоров’язбережувального навчання студентів. Розкрито функції сучасної системи загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів та зміст поняття «педагогічна здоров’язбережувальна технологія навчання». Виявлено особливості інноваційної фундаментальної технології здоров’язбережувального навчання студентів. Виокремлено особливості концептуально-методологічних засад змісту загальної фізкультурної освіти студентів: загальнонаукові підходи, принципи та організаційно-педагогічні умови. Компоненти процесу навчання здоров’язбереження структуровані та систематизовані на основі п’яти змістовних блоків: базового, організаційного, навчально-методичного, формувального і результативного. Представлено динаміку впливів змісту загальної фізкультурної освіти на формування життєво необхідних навичок збереження власного здоров’я у процесі фізичного виховання студентів. ua
dc.description.abstract В статье проанализировано состояние и перспективы развития системы общего физкультурного образования студентов высших учебных заведений разных профессиональных направлений. Акцентировано внимание на закономерностях здоровьесохраняющего обучения, а также на том факте, что их необходимо учесть в процессе физического воспитания студентов. Определены приоритеты и принципы процесса физического воспитания в условиях реорганизации. Обобщены концептуально-методологические засады содержания современной системы общего физкультурного образования с учетом закономерностей здоровьесохраняющего обучения студентов. Раскрыты функции современной системы общего физкультурного образования студентов и сущность понятия «педагогическая здоровьесохраняющая технология обучения». Выявлены особенности инновационной фундаментальной технологии здоровьесохраняющего обучения студентов. Выделены особенности концептуально-методологических засад содержания общего физкультурного образования студентов: общенаучные подходы, принципы и организационно-педагогические условия. Компоненты процесса обучения здоровьесохранению структурированы и систематизированы на основании пяти содержательных блоков: базового, организационного, учебно-методического, формирующего и результативного. Представлено динамику влияния содержания общего физкультурного образования на формирование жизненно необходимых навыков сохранения собственного здоровья в процессе физического воспитания студентов. ua
dc.description.abstract State and prospects of development of the general physical education of students different professional direction of higher education establishments is analyzed in the article. Attention is focused to the regularities ofhealth preserving study and the need for their consideration during physical education process. Priorities andprinciples of physical training process in terms of reorganization are determined. Conceptual and methodological basis of content of modern general physical education system which based on established regularities of healthpreserving study of students are grounded. The function of the general modern physical education system of students and the concept of "pedagogical health preserving technology of study" are exposed. The features ofinnovative fundamental technology of health preserving study of students are discovered. Specifics of conceptualand methodological bases of content of general physical education of students determined: general scientificapproaches, principles, organizational and pedagogical conditions. Components of the health preserving studyprocess are systematized and structured on main five blocks: basic, organizational, educational, formative andproductive. The dynamics of effects of general physical education for the formation of vital skills of preserving own student’s health in the process of physical education are presented. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject здоров’я ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject студенти ua
dc.subject загальна фізкультурна освіта ua
dc.subject концептуально-методологічні засади ua
dc.subject технологія здоров’язбережувального навчання ua
dc.subject принципи ua
dc.subject пріоритети ua
dc.subject здоровье ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject общее физкультурное образование ua
dc.subject концептуально-методологические засады ua
dc.subject технология здоровьесохраняющего обучения ua
dc.subject принципы ua
dc.subject приоритеты ua
dc.subject health ua
dc.subject physical training ua
dc.subject students ua
dc.subject general physical education ua
dc.subject conceptual and methodological bases ua
dc.subject technology of health preserving study ua
dc.subject principles ua
dc.subject priorities ua
dc.title Загальна фізкультурна освіта як система закономірностей здоров’язбережувального навчання студентів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу