ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шульженко, Д. І.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-12-19T11:13:38Z | |
dc.date.available | 2017-12-19T11:13:38Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Шульженко, Д. І. Особливості інклюзивної форми освіти учнів із затримкою психічного розвитку / Д. І. Шульженко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 415-420. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17179 | |
dc.description.abstract | В статті представлені результати кореляційного аналізу емпіричного дослідження емоційної регуляції учнів із затримкою психічного розвитку як чинника їх успішної соціалізації в умовах інклюзивної форми освіти. | ua |
dc.description.abstract | В статье представлены результаты корреляционного анализа эмпирического исследования эмоциональной регуляции учеников с задержкой психического развития как фактора их успешной социализации в условиях инклюзивной формы образования. | ua |
dc.description.abstract | The paper presents the results of correlation analysis of empirical studies of emotional regulation pupils with mental retardation as a factor in their successful socialization in inclusive form of education. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | діти з затримкою психічного розвитку | ua |
dc.subject | тип школи | ua |
dc.subject | інклюзивна форма освіти | ua |
dc.subject | чинники соціалізації | ua |
dc.subject | рівні емоційної регуляції | ua |
dc.subject | дети с задержкой психического развития | ua |
dc.subject | тип школы | ua |
dc.subject | инклюзивная форма образования | ua |
dc.subject | факторы социализации | ua |
dc.subject | уровни эмоциональной регуляции | ua |
dc.subject | children with mental retardation | ua |
dc.subject | type of school | ua |
dc.subject | inclusive form of education | ua |
dc.subject | socialization factors | ua |
dc.subject | levels of emotional regulation | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Особливості інклюзивної форми освіти учнів із затримкою психічного розвитку | ua |
dc.type | Article | ua |