ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Татьянчикова, І. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-12-19T11:08:23Z | |
dc.date.available | 2017-12-19T11:08:23Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Татьянчикова, І. В. Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі / І. В. Татьянчикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 406-410. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17176 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена особливостям соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі. Представлені характеристики їх самосвідомості і самооцінки, які були обрані за предмет вивчення в якості основних показників, що розглядаються як можливі чинники забезпечення індивідуалізації дітей в межах спеціального навчального закладу. | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена особенностям социализации детей с нарушениями интеллектуального развития на этапе индивидуализации в специальном учебном заведении. Представлены характеристики их самосознания и самооценки, взятых за предмет изучения в качестве основных показателей, которые рассматриваются как возможные факторы обеспечения индивидуализации детей в условиях специального учебного заведения. | ua |
dc.description.abstract | The article is dedicated to features of socialization children with intellectual disabilities at the stage of individualization in special educational institution. Presents the characteristics of their consciousness and self-concept, taken for the subject matter as the main indicators, which are considered as possible factors ensure individualization of children in special educational institution. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | соціалізація | ua |
dc.subject | стадія індивідуалізації | ua |
dc.subject | самосвідомість | ua |
dc.subject | самооцінка | ua |
dc.subject | рівень домагань | ua |
dc.subject | социализация | ua |
dc.subject | стадия индивидуализации | ua |
dc.subject | самосознание | ua |
dc.subject | самооценка | ua |
dc.subject | уровень притязаний | ua |
dc.subject | socialization | ua |
dc.subject | stage of individualization | ua |
dc.subject | consciousness | ua |
dc.subject | self-concept | ua |
dc.subject | level of claims | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі | ua |
dc.type | Article | ua |