Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Татьянчикова, І. В.
dc.date.accessioned 2017-12-19T11:08:23Z
dc.date.available 2017-12-19T11:08:23Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Татьянчикова, І. В. Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі / І. В. Татьянчикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 406-410. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17176
dc.description.abstract Стаття присвячена особливостям соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі. Представлені характеристики їх самосвідомості і самооцінки, які були обрані за предмет вивчення в якості основних показників, що розглядаються як можливі чинники забезпечення індивідуалізації дітей в межах спеціального навчального закладу. ua
dc.description.abstract Статья посвящена особенностям социализации детей с нарушениями интеллектуального развития на этапе индивидуализации в специальном учебном заведении. Представлены характеристики их самосознания и самооценки, взятых за предмет изучения в качестве основных показателей, которые рассматриваются как возможные факторы обеспечения индивидуализации детей в условиях специального учебного заведения. ua
dc.description.abstract The article is dedicated to features of socialization children with intellectual disabilities at the stage of individualization in special educational institution. Presents the characteristics of their consciousness and self-concept, taken for the subject matter as the main indicators, which are considered as possible factors ensure individualization of children in special educational institution. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject стадія індивідуалізації ua
dc.subject самосвідомість ua
dc.subject самооцінка ua
dc.subject рівень домагань ua
dc.subject социализация ua
dc.subject стадия индивидуализации ua
dc.subject самосознание ua
dc.subject самооценка ua
dc.subject уровень притязаний ua
dc.subject socialization ua
dc.subject stage of individualization ua
dc.subject consciousness ua
dc.subject self-concept ua
dc.subject level of claims ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу