Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методологічні передумови дослідження емоційного розвитку розумово відсталих дітей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соколова, Г. Б.
dc.date.accessioned 2017-12-18T14:54:35Z
dc.date.available 2017-12-18T14:54:35Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Соколова, Г. Б. Теоретико-методологічні передумови дослідження емоційного розвитку розумово відсталих дітей / Г. Б. Соколова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 396-400. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17170
dc.description.abstract У статті розглядається актуальна проблема особливостей розвитку емоційної сфери розумово відсталих дітей. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается актуальная проблема особенностей развития эмоциональной сферы умственно отсталых детей. ua
dc.description.abstract The article features the actual problem of emotional development of mentally retarded children. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject учні з інтелектуальною недостатністю ua
dc.subject емоційний розвиток ua
dc.subject закономірності емоційного розвитку ua
dc.subject ученики с интеллектуальной недостаточностью ua
dc.subject эмоциональное развитие ua
dc.subject закономерности эмоционального развития ua
dc.subject students with intellectual disabilities ua
dc.subject emotional development ua
dc.subject patterns of emotional development ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Теоретико-методологічні передумови дослідження емоційного розвитку розумово відсталих дітей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу