Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль психолога у формуванні комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Проскурняк, О. І.
dc.date.accessioned 2017-12-18T14:38:47Z
dc.date.available 2017-12-18T14:38:47Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Проскурняк, О. І. Роль психолога у формуванні комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю / О. І. Проскурняк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 375-379. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17162
dc.description.abstract Удосконалюються поняття психологічного та психолого-педагогічного супроводу в спеціальній школі, визначаються напрями роботи психолога з формування комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю, визначаються критерії, показники, психолого-педагогічні умови формування комунікативної діяльності, вплив психолога на комунікативне середовище освітнього закладу. ua
dc.description.abstract Уточняются понятия психологического и психолого-педагогического сопровождения в специальной школе, определяются направления работы психолога по формированию коммуникативной деятельности учащихся с умственной отсталостью, определяются критерии, показатели и психолого-педагогические условия формирования коммуникативной деятельности, влияние психолога на коммуникативную среду образовательного учреждения. ua
dc.description.abstract Concepts of psychological and psychological and pedagogical maintenance of special school are specified, the directions of work of the psychologist are determined by formation of communicative activity of mentally retarded pupils, criteria, indicators and psychological and pedagogical conditions of formation of communicative activity, influence of the psychologist on the communicative environment of educational institution are defined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject психологічна служба ua
dc.subject психологічний супровід ua
dc.subject психолого-педагогічні умови ua
dc.subject комунікативна діяльність ua
dc.subject комунікативне середовище ua
dc.subject учні з розумовою відсталістю ua
dc.subject психологическая служба ua
dc.subject психологическое сопровождение ua
dc.subject психолого-педагогические условия ua
dc.subject коммуникативная деятельность ua
dc.subject коммуникативная среда ua
dc.subject учащиеся с умственной отсталостью ua
dc.subject psychological service ua
dc.subject psychological maintenance ua
dc.subject psychological and pedagogical conditions ua
dc.subject communicative activity ua
dc.subject the communicative environment ua
dc.subject mentally retarded pupils ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Роль психолога у формуванні комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу