ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Проскурняк, О. І. | |
dc.date.accessioned | 2017-12-18T14:38:47Z | |
dc.date.available | 2017-12-18T14:38:47Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Проскурняк, О. І. Роль психолога у формуванні комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю / О. І. Проскурняк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 375-379. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17162 | |
dc.description.abstract | Удосконалюються поняття психологічного та психолого-педагогічного супроводу в спеціальній школі, визначаються напрями роботи психолога з формування комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю, визначаються критерії, показники, психолого-педагогічні умови формування комунікативної діяльності, вплив психолога на комунікативне середовище освітнього закладу. | ua |
dc.description.abstract | Уточняются понятия психологического и психолого-педагогического сопровождения в специальной школе, определяются направления работы психолога по формированию коммуникативной деятельности учащихся с умственной отсталостью, определяются критерии, показатели и психолого-педагогические условия формирования коммуникативной деятельности, влияние психолога на коммуникативную среду образовательного учреждения. | ua |
dc.description.abstract | Concepts of psychological and psychological and pedagogical maintenance of special school are specified, the directions of work of the psychologist are determined by formation of communicative activity of mentally retarded pupils, criteria, indicators and psychological and pedagogical conditions of formation of communicative activity, influence of the psychologist on the communicative environment of educational institution are defined. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | психологічна служба | ua |
dc.subject | психологічний супровід | ua |
dc.subject | психолого-педагогічні умови | ua |
dc.subject | комунікативна діяльність | ua |
dc.subject | комунікативне середовище | ua |
dc.subject | учні з розумовою відсталістю | ua |
dc.subject | психологическая служба | ua |
dc.subject | психологическое сопровождение | ua |
dc.subject | психолого-педагогические условия | ua |
dc.subject | коммуникативная деятельность | ua |
dc.subject | коммуникативная среда | ua |
dc.subject | учащиеся с умственной отсталостью | ua |
dc.subject | psychological service | ua |
dc.subject | psychological maintenance | ua |
dc.subject | psychological and pedagogical conditions | ua |
dc.subject | communicative activity | ua |
dc.subject | the communicative environment | ua |
dc.subject | mentally retarded pupils | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Роль психолога у формуванні комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю | ua |
dc.type | Article | ua |