Стаття присвячена вивченню ролі спілкування у розвитку особистості з порушенням зору. Розглянуто питання формування особистості в умовах зорового дефекту, що обмежує коло спілкування та призводить до утворення неадекватних соціальних установок, які у подальшому негативно впливають на процес спілкування особистості з порушенням зору. Визначено необхідність спеціального навчання спілкуванню із застосуванням методів активної соціально-психологічної корекції.
Статья посвящена изучению роли общения в развитии личности с нарушением зрения. Рассмотрен вопрос
формирования личности в условиях зрительного дефекта, который ограничивает круг общения и приводит к
образованию неадекватных социальных установок, которые в дальнейшем негативно влияют на процесс общения
личности с нарушением зрения. Определена необходимость специального обучения общению с применением
методов активной социально-психологической коррекции.
The article is sanctified to the study of role of communication in development of personality with a paropsis. The question of forming of personality is considered in the conditions of visual defect, that limits the circle of communication and
results in formation of inadequate social options that in future negatively influence on the process of communication of
personality with a paropsis. The necessity of the special educating to communication is certain with the use of methods of
active socially-psychological correction.