Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості змістовного компоненту емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваленко, В. Є.
dc.date.accessioned 2017-12-14T12:16:58Z
dc.date.available 2017-12-14T12:16:58Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Коваленко, В. Є. Особливості змістовного компоненту емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів / В. Є. Коваленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 324-327. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17132
dc.description.abstract У статті представлені результати експериментального дослідження процесу емоційної ідентифікації як показника емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів, які перебувають в освітньому середовищі навчально-реабілітаційного центру та на індивідуальній формі навчання. ua
dc.description.abstract В статье представлены результаты экспериментального исследования процесса эмоциональной идентификации как показателя эмоционального развития умственно отсталых младших школьников, которые пребывают в образовательной среде учебно-реабилитационного центра и на индивидуальной форме обучения. ua
dc.description.abstract The article presents the results of experimental research of emotional identification as an indicator of emotional development mentally retarded younger pupils who are in an educational environment rehabilitation center and individual learning. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject емоційний розвиток ua
dc.subject освітнє середовище ua
dc.subject емоційна ідентифікація ua
dc.subject эмоциональное развитие ua
dc.subject образовательная среда ua
dc.subject эмоциональная идентификация ua
dc.subject emotional development ua
dc.subject educational environment ua
dc.subject emotional identification ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Особливості змістовного компоненту емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу