ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хабарова, С. П. | |
dc.date.accessioned | 2017-12-13T11:21:18Z | |
dc.date.available | 2017-12-13T11:21:18Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Хабарова, С. П. Комплексы практико-ориентированных заданий как средство формирования профессиональных компетенций учителя-логопеда / С. П. Хабарова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 255-257. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17094 | |
dc.description.abstract | У статті аналізуються можливості використання практико-орієнтованих навчальних завдань у професійній підготовці вчителів-логопедів, описуються комплекси практико-орієнтованих завдань, розглядається їх роль у формуванні у майбутніх вчителів-логопедів професійних компетенцій. | ua |
dc.description.abstract | В статье анализируются возможности использования практико-ориентированных учебных заданий в профессиональной подготовке учителей-логопедов, описываются комплексы практико-ориентированных заданий, рассматривается их роль в формировании у будущих учителей-логопедов профессиональных компетенций. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes the possibilities of use of practice-oriented tasks in the professional preparation of teachers speech therapists, describes complexes practically-oriented tasks, discusses their role in the formation of speech therapists professional competences. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | організація навчальної діяльності студентів | ua |
dc.subject | професійні компетенції | ua |
dc.subject | практико-орієнтовані завдання | ua |
dc.subject | организация учебной деятельности студентов | ua |
dc.subject | профессиональные компетенции | ua |
dc.subject | практико- ориентированные задания | ua |
dc.subject | organization of educational activity of students | ua |
dc.subject | professional competences | ua |
dc.subject | practice-oriented tasks | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Комплексы практико-ориентированных заданий как средство формирования профессиональных компетенций учителя-логопеда | ua |
dc.type | Article | ua |