Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади формування в розумово відсталих підлітків екологічної культури при вивченні природознавств

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Співак, Я. О.
dc.date.accessioned 2017-12-13T10:07:48Z
dc.date.available 2017-12-13T10:07:48Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Співак, Я. О. Теоретико-методичні засади формування в розумово відсталих підлітків екологічної культури при вивченні природознавства / Я. О. Співак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 233-236. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17085
dc.description.abstract У статті розкрито теоретико-методичні засади формування в розумово відсталих підлітків екологічної культури при вивченні природознавства. Визначено структуру корекційних технологій, спрямованих на корекцію певної сфери дитини з особливими потребами, що містять управлінський та інформаційний компоненти. Виокремлено коло принципів, які регламентують процес формування екологічної культури вихованців допоміжної школи. ua
dc.description.abstract В статье раскрыты теоретико-методические основы формирования у умственно отсталых подростков экологической культуры при изучении естествознания. Определена структура коррекционных технологий, направленых на коррекцию определённой сферы ребёнка с особенностями в развитии, содержащие управленческий и информационный компоненты. Выделен круг принципов, которые регламентируют процесс формирования экологической культуры воспитанников вспомогательной школы. ua
dc.description.abstract Some theoretic-methodical foundations of the formation of the ecological culture with the intellectually backward teenagers in the process of studying natural science are revealed in the article. The structure of the correction technologies aimed at the improvement of particular sphere of a child with peculiarities in the development is defined; it contains both the managerial and the information components. The range of principles which define the process of forming the ecological culture with the auxiliary school pupils is outlined too. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject екологічна культура ua
dc.subject корекційно-виховна технологія ua
dc.subject розумово відсталі діти ua
dc.subject управлінський компонент ua
dc.subject інформаційний компонент ua
dc.subject экологическая культура ua
dc.subject коррекционно-воспитательная технология ua
dc.subject умственно отсталые дети ua
dc.subject управленческий компонент ua
dc.subject информационный компонент ua
dc.subject ecological culture ua
dc.subject correction-educational technique ua
dc.subject intellectually backward children ua
dc.subject managerial component ua
dc.subject information component ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Теоретико-методичні засади формування в розумово відсталих підлітків екологічної культури при вивченні природознавств ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу