ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Польова, І. І.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2017-12-12T09:13:53Z | |
dc.date.available | 2017-12-12T09:13:53Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Польова, І. І. Сенсорне виховання дошкільників з вадами слуху як умова ознайомлення з навколишнім середовищем / І. І. Польова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 197-200. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17026 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається сутність сенсорного виховання дошкільників з вадами слуху. Вказується, що при слуховій депривації компенсаторними виступають інші модальності, такі як зорова, тактильна, вібраційна та ін. | ua |
dc.description.abstract | The article considers the nature of sensory education in preschool children with hearing impairments. Specifies that the auditory derivation compensatory act other modalities such as visual, tactile vibration, etc. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | сенсорний розвиток | ua |
dc.subject | виховання | ua |
dc.subject | етапи навчання | ua |
dc.subject | завдання | ua |
dc.subject | уміння | ua |
dc.subject | сенсорное развитие | ua |
dc.subject | воспитание | ua |
dc.subject | этапы обучения | ua |
dc.subject | задания | ua |
dc.subject | умения | ua |
dc.subject | sensor development | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | stages of learning | ua |
dc.subject | stages of learning | ua |
dc.subject | setting | ua |
dc.subject | skills | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Сенсорне виховання дошкільників з вадами слуху як умова ознайомлення з навколишнім середовищем | ua |
dc.type | Article | ua |