Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сенсорне виховання дошкільників з вадами слуху як умова ознайомлення з навколишнім середовищем

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Польова, І. І.
dc.date.accessioned 2017-12-12T09:13:53Z
dc.date.available 2017-12-12T09:13:53Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Польова, І. І. Сенсорне виховання дошкільників з вадами слуху як умова ознайомлення з навколишнім середовищем / І. І. Польова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 197-200. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17026
dc.description.abstract У статті розглядається сутність сенсорного виховання дошкільників з вадами слуху. Вказується, що при слуховій депривації компенсаторними виступають інші модальності, такі як зорова, тактильна, вібраційна та ін. ua
dc.description.abstract The article considers the nature of sensory education in preschool children with hearing impairments. Specifies that the auditory derivation compensatory act other modalities such as visual, tactile vibration, etc. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject сенсорний розвиток ua
dc.subject виховання ua
dc.subject етапи навчання ua
dc.subject завдання ua
dc.subject уміння ua
dc.subject сенсорное развитие ua
dc.subject воспитание ua
dc.subject этапы обучения ua
dc.subject задания ua
dc.subject умения ua
dc.subject sensor development ua
dc.subject education ua
dc.subject stages of learning ua
dc.subject stages of learning ua
dc.subject setting ua
dc.subject skills ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Сенсорне виховання дошкільників з вадами слуху як умова ознайомлення з навколишнім середовищем ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics