ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пахомова, Н. Г. | |
dc.date.accessioned | 2017-12-12T08:13:02Z | |
dc.date.available | 2017-12-12T08:13:02Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Пахомова, Н. Г. Критерії і показники сформованості інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань / Н. Г. Пахомова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 180-184. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17016 | |
dc.description.abstract | У статті представлена необхідність інтеграції медико-психологічних та педагогічних знань в процесі фахової підготовки як основа формування кваліфікованих спеціалістів, визначені критерії та показники інтегративних знань. | ua |
dc.description.abstract | В статье представлена необходимость интеграции медико-психологических и педагогических знаний в процессе профессиональной подготовки как основа формирования квалифицированных специалистов, определены критерии и показатели интегративных знаний. | ua |
dc.description.abstract | The article presents the necessity for the integration of medical, psychological and pedagogical knowledge in the process of professional training as a basis of qualified experts, the criteria and indicators of integrated knowledge. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інтеграція | ua |
dc.subject | критерії | ua |
dc.subject | показники | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | интеграция | ua |
dc.subject | критерии | ua |
dc.subject | показатели | ua |
dc.subject | профессиональная подготовка | ua |
dc.subject | integration | ua |
dc.subject | criteria | ua |
dc.subject | indicators | ua |
dc.subject | professional training | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Критерії і показники сформованості інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань | ua |
dc.type | Article | ua |