Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Критерії і показники сформованості інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пахомова, Н. Г.
dc.date.accessioned 2017-12-12T08:13:02Z
dc.date.available 2017-12-12T08:13:02Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Пахомова, Н. Г. Критерії і показники сформованості інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань / Н. Г. Пахомова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 180-184. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17016
dc.description.abstract У статті представлена необхідність інтеграції медико-психологічних та педагогічних знань в процесі фахової підготовки як основа формування кваліфікованих спеціалістів, визначені критерії та показники інтегративних знань. ua
dc.description.abstract В статье представлена необходимость интеграции медико-психологических и педагогических знаний в процессе профессиональной подготовки как основа формирования квалифицированных специалистов, определены критерии и показатели интегративных знаний. ua
dc.description.abstract The article presents the necessity for the integration of medical, psychological and pedagogical knowledge in the process of professional training as a basis of qualified experts, the criteria and indicators of integrated knowledge. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject критерії ua
dc.subject показники ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject интеграция ua
dc.subject критерии ua
dc.subject показатели ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject integration ua
dc.subject criteria ua
dc.subject indicators ua
dc.subject professional training ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Критерії і показники сформованості інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу