ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мозолюк-Коновалова, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2017-12-07T14:50:55Z | |
dc.date.available | 2017-12-07T14:50:55Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Мозолюк-Коновалова, О. М. Формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна / О. М. Мозолюк-Коновалова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 159-161. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16923 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто етапи формування образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна; висвітлено основні показники сформованості образотворчої діяльності у дітей даної категорії. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены этапы формирования изобразительной деятельности у дошкольников из синдромом Дауна; освещены основные показатели сформированности основ изобразительной деятельности у детей данной категории. | ua |
dc.description.abstract | The article considers the stages of drawing activity in preschool children with Down syndrome; highlights the main indicators of the formation of drawing activity in children in this category. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | розумово відсталі дошкільники | ua |
dc.subject | дошкільники із синдромом Дауна | ua |
dc.subject | образотворча діяльність | ua |
dc.subject | умственно отсталые дошкольники | ua |
dc.subject | дошкольники c синдромом Дауна | ua |
dc.subject | изобразительная деятельность | ua |
dc.subject | mentally retarded children | ua |
dc.subject | children with Down syndrome | ua |
dc.subject | drawing activity | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна | ua |
dc.type | Article | ua |