ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Махукова, Т. В. | |
dc.contributor.author | Лінгарт, А. К. | |
dc.date.accessioned | 2017-12-07T14:49:17Z | |
dc.date.available | 2017-12-07T14:49:17Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Махукова, Т. В. Особливості складних синтаксичних конструкцій у мовленні дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / Т. В. Махукова, А. К. Лінгарт // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 155-159. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16922 | |
dc.description.abstract | У статті розкривається послідовний процес оволодіння дитиною синтаксисом складнопідрядного речення в онтогенезі та здійснюється психолінгвістичний аналіз особливостей конструкцій з підрядним зв’язком у мовленні дошкільників із ЗПР. | ua |
dc.description.abstract | В статье освещается последовательный процесс овладения ребенком синтаксисом сложноподчиненного предложения в онтогенезе и осуществляется психолингвистический анализ особенностей конструкций с подчинительной связью в речи дошкольников с ЗПР. | ua |
dc.description.abstract | The article highlights the sequential process of learning the syntax of the complex sentence in ontogeny by a child and is psycholinguistic analysis of the features of structures with subordinate connection in the speech of preschool children with mental retardation. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | дошкільники із ЗПР | ua |
dc.subject | етапи засвоєння складного речення в онтогенезі | ua |
dc.subject | логічні відношення дійсності | ua |
dc.subject | синтаксичні конструкції з підрядним зв’язком | ua |
dc.subject | вербально-логічні здібності | ua |
dc.subject | дошкольники с ЗПР | ua |
dc.subject | этапы усвоения сложного предложения в онтогенезе | ua |
dc.subject | логические отношения действительности | ua |
dc.subject | синтаксические конструкции с подчинительной связью | ua |
dc.subject | вербально-логические способности | ua |
dc.subject | preschool children with mental retardation | ua |
dc.subject | the stages of learning of a complex sentence in the ontogeny | ua |
dc.subject | logical relations of reality | ua |
dc.subject | syntax with subordinate connection | ua |
dc.subject | verbal and logical abilities | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Особливості складних синтаксичних конструкцій у мовленні дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку | ua |
dc.type | Article | ua |