ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мартинчук, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2017-12-07T14:47:40Z | |
dc.date.available | 2017-12-07T14:47:40Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Мартинчук, О. В. Розвиток освітньої інтеграції дітей з психофізичними порушеннями / О. В. Мартинчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 150-155. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16921 | |
dc.description.abstract | Наукова стаття розглядає аспекти, пов’язані з необхідністю перегляду світоглядних і методологічних орієнтирів у зв’язку з розвитком інклюзивної форми навчання в Україні; розкриває вплив сучасних філософських ідей екзистенціалізму, прагматизму, постмодернізму, феноменології, персоналізму, філософської антропології на розвиток процесу інтегрування дітей з психофізичними порушеннями в загальноосвітній простір. | ua |
dc.description.abstract | Научная статья рассматривает аспекты, связанные с необходимостью пересмотра мировоззренческих и методологических ориентиров в связи с развитием инклюзивной формы обучения в Украине; раскрывает влияние современных философских идей экзистенциализма, прагматизма, постмодернизма, феноменологии, персонализма, философской антропологии на развитие процесса интегрирования детей с психофизическими нарушениями в общеобразовательное пространство. | ua |
dc.description.abstract | The scientific article examines the aspects, of methodological reference-points related with the necessity of revision of world view due to development of inclusive form of studies in Ukraine; Reveals the influence of modern philosophical ideas of existentialism, pragmatism, postmodernism, phenomenology, personalism, philosophical anthropology on development to the process of integration of children with psychophysical violations in general space. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | освітня інтеграція | ua |
dc.subject | діти з порушеннями психофізичного розвитку | ua |
dc.subject | сучасні філософські напрями | ua |
dc.subject | образовательная интеграция | ua |
dc.subject | дети с нарушениями психофизического развития | ua |
dc.subject | современные философские направления | ua |
dc.subject | educational integration | ua |
dc.subject | methodological bases of educational integration | ua |
dc.subject | children with development psychophysical violations | ua |
dc.subject | modern philosophies or directions | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Розвиток освітньої інтеграції дітей з психофізичними порушеннями | ua |
dc.type | Article | ua |