Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Фізична та розумова працездатність учнів з вадами слуху у спеціальних навчально-виховних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гацоєва, Л. С.
dc.date.accessioned 2017-12-07T14:40:33Z
dc.date.available 2017-12-07T14:40:33Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гацоєва, Л. С. Фізична та розумова працездатність учнів з вадами слуху у спеціальних навчально-виховних закладах / Л. С. Гацоєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 128-132. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16919
dc.description.abstract Стаття присвячена результатам дослідження фізичної та розумової працездатності дітей з вадами слуху, що дозволяє своєчасно виявити та попередити проблеми. Порушення слуху впливає на розвиток мови та позначається на пізнавальній діяльності дітей з вадами слуху. Це накладає відбиток на розвиток рухового аналізатора. Сучасний науково-технічний прогрес впливає на подальший розвиток медицини. Оперативний моніторинг стану здоров’я, розумової та фізичної працездатності дітей з вадами слуху, дозволить своєчасно відповідати на методологічні потреби у педагогіці. У дослідженні фізичну працездатність ми досліджували за методикою індексу Гарвардського степ-тесту, розумову працездатність – за методикою коректурних таблиць. Узагальнюючи дані літературних джерел та досвід роботи спеціальних шкіл, а також аналізуючи дані власних досліджень, можна сказати, що рівень розвитку фізичної та розумової працездатності учнів з вадами слуху має свої особливості. У процесі досліджень ми прийшли до висновку, що обидві групи мали практично однаковий нижче середнього рівень фізичної працездатності. Середньогрупові показники фізичної працездатності у хлопчиків складають: - 62,13 у.од. у дівчаток - 63,81 у.од.; показники розумової працездатності у хлопчиків складають: - 293,94 у.од. у дівчаток - 298,52 у.од . Незважаючи на те, що у дівчаток відзначається деяке переважання показників, на нашу думку, це носить природній характер, та може бути пов’язано з віковими особливостями розвитку дівчаток. Всі результати відстають від середніх показників їх однолітків масових шкіл, що не відповідає сучасним вимогам. ua
dc.description.abstract Статья посвящена результатам исследования физической и умственной работоспособности детей с нарушениями слуха, позволяет своевременно выявить и предупредить проблемы. Нарушение слуха влияет на развитие речи и сказывается на познавательной деятельности детей с нарушениями слуха. Это накладывает отпечаток на развитие двигательного анализатора. Современный научно-технический прогресс влияет на дальнейшее развитие медицины. Оперативный мониторинг состояния здоровья, умственной и физической работоспособности детей с нарушениями слуха, позволит своевременно отвечать на методологические потребности в педагогике связанные с успехами медицины. Обобщая данные литературных источников и опыт работы специальных школ, а также анализируя данные собственных исследований, можно сказать, что уровень развития физической и умственной работоспособности учащихся с нарушениями слуха имеет свои особенности. В процессе исследований мы пришли к выводу, что группы имели практически одинаковый ниже среднего уровень физической работоспособности. Среднегрупповые показатели физической работоспособности у мальчиков составляют 62,13 у.од. у девочек - 63,81 у.од.; показатели умственной работоспособности у мальчиков составляют: 293,94 у.од. у девочек 298,52 у.од. Несмотря на то, что у девочек отмечается некоторое преобладание показателей, по нашему мнению, это носит естественный характер и может быть связано с возрастными особенностями развития девочек. Все результаты отстают от средних показателей их сверстников массовых школ, не соответствует современным требованиям. ua
dc.description.abstract Living conditions, training conditions, the level of physical and mental abilities characterize the health of children If you know the features problem of health, can be create conditions for development and prevented. Deaf child develops especially. Scientific and technological progress in medicine gives many possibilities for a deaf pupils. Rapid monitoring of health, physical development, mental and physical performance of children with disabilities will quickly respond to the needs pedagogy. The study will complement and explain other studies. 20 children (11 boys and 9 girls) participated in the study. In 20 children the degree of hearing loss diagnosed between 30 and 80 dB Physical characteristics, we studied index by Harvard step-test. Index operability boys and girls do not differ. Girls at 1.68 standard units better than boys 54% of boys and 44% girls of index physical work was determined the lower middle and low Index operability in deaf children is worse. Mental ability to work greatly depends on the physiological characteristics of pupils. We examined mental performance as described in the tables leveling. We study the coefficient of mental productivity. 44% of boys and 42% of girls are below average and low mental abilities We have summarized the information and work experience of special schools and concluded: level of physical and mental abilities to work of deaf pupils of special schools specific. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject учні ua
dc.subject корекція ua
dc.subject кошти ua
dc.subject методи ua
dc.subject фізична та розумова працездатність ua
dc.subject учащиеся ua
dc.subject коррекция ua
dc.subject средства ua
dc.subject методы ua
dc.subject физическая и умственная работоспособность ua
dc.subject pupils ua
dc.subject correction ua
dc.subject means ua
dc.subject methods ua
dc.subject physical and mental ability to work ua
dc.title Фізична та розумова працездатність учнів з вадами слуху у спеціальних навчально-виховних закладах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу