ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Івашура, Н. С. | |
dc.date.accessioned | 2017-12-06T11:28:20Z | |
dc.date.available | 2017-12-06T11:28:20Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Івашура, Н. С. Готовність педагогів до навчання дітей з аутичними порушеннями в інклюзивних умовах / Н. С. Івашура // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 93-98. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16881 | |
dc.description.abstract | В статті розглянуто необхідні компоненти реалізації інклюзивного навчання та готовність вчителів загальноосвітніх шкіл як найважливіший фактор успішного впровадження інклюзії для дітей з особливими освітніми потребами, зокрема дітей з аутизмом. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены необходимые компоненты реализации инклюзивного обучения и готовность учителей общеобразовательных школ как важнейший фактор успешного внедрения инклюзии для детей с особенными образовательными потребностями, в том числе детей с аутизмом. | ua |
dc.description.abstract | The article describes the necessary components of the implementation of inclusive education and the willingness of teachers of secondary schools as the most important factor in the successful implementation of inclusion for children with special educational needs, including children with autism. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | компоненти інклюзивної освіти | ua |
dc.subject | готовність вчителя загальноосвітньої школи | ua |
dc.subject | успішність інклюзивного навчання дітей з аутизмом | ua |
dc.subject | компоненты инклюзивного образования | ua |
dc.subject | готовность учителя общеобразовательной школы | ua |
dc.subject | успешность инклюзивного обучения детей с аутизмом | ua |
dc.subject | components of inclusion | ua |
dc.subject | willingness of teacher | ua |
dc.subject | success of the inclusion education of children with autism | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Готовність педагогів до навчання дітей з аутичними порушеннями в інклюзивних умовах | ua |
dc.type | Article | ua |