Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні основи застосування гри в корекції пізнавальної діяльності слабозорих дітей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бессарабова, О. В.
dc.date.accessioned 2017-12-05T11:09:53Z
dc.date.available 2017-12-05T11:09:53Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Бессарабова, О. В. Теоретичні основи застосування гри в корекції пізнавальної діяльності слабозорих дітей / О. В. Бессарабова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 53-57. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16857
dc.description.abstract У статті, на основі теоретичного аналізу психолого-педагогічного змісту гри, розкрито її корекційний потенціал щодо розвитку пізнавальної діяльності слабозорих дітей. Встановлено, що дидактичні можливості гри полегшують входження дитини у світ знань, збагнення нею основ наук, прилучення до соціокультурної спадщини. Гра є джерелом духовного збагачення, умовою для психічного та фізичного розвитку дитини, яка органічно вписується в спосіб її життя. ua
dc.description.abstract В статье, на основе теоретического анализа психолого-педагогического содержания игры, раскрыто ее коррекционный потенциал для развития познавательной деятельности слабовидящих детей. Установлено, что дидактические возможности игры облегчают вхождение ребенка в мир знаний, постижения им основ наук, приобщение к социокультурному наследию. Игра является источником духовного обогащения, условием для психического и физического развития ребенка, которое органично вписывается в образ его жизни. ua
dc.description.abstract The article, on the base of theoretical analysis of psychological and pedagogical content of the game, reveals the correctional potential of the game in development of cognitive activity of visually impaired children. Among visually impaired children the gaming activity is forming slower than among children with good vision. Therefore, the definition of pedagogical and correctional capabilities of the game will facilitate the development of ways to improve the cognitive activity of visually impaired children. Correctional and pedagogical potential of game for mental development of preschool children due to its leading role in the formation of psyche, socialization of personality, participation in social relations and the sphere of emotionally rich communication. Correctional and development possibilities of the game appear in activating, actualization of the human body natural reserves, that give impulse to improvement of intellect, will emotional sphere. Were revealed the meaning of the concepts: "agile game" and "didactic game" and the features of their use in corrective work. It was established, that didactical possibilities of game ease the entry of the child to the world of knowledge, understanding principles of science, introduction into the socio- cultural heritage. The game is a source of spiritual enrichment, condition of physical and mental development of child, also it fits well into the way of children`s life. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject гра ua
dc.subject ігрова діяльність ua
dc.subject пізнавальна діяльність ua
dc.subject діти ua
dc.subject дидактичні ігри ua
dc.subject рухливі ігри ua
dc.subject сюжетно-рольові ігри ua
dc.subject педагогічний потенціал ua
dc.subject игра ua
dc.subject игровая деятельность ua
dc.subject познавательная деятельность ua
dc.subject дети ua
dc.subject дидактические игры ua
dc.subject подвижные игры ua
dc.subject сюжетно-ролевые игры ua
dc.subject педагогический потенциал ua
dc.subject game ua
dc.subject gaming activity ua
dc.subject cognitive activity ua
dc.subject children ua
dc.subject didactic game ua
dc.subject agile game ua
dc.subject role-playing game ua
dc.subject pedagogical potential ua
dc.title Теоретичні основи застосування гри в корекції пізнавальної діяльності слабозорих дітей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу