Публікація:
Методологічні підходи до оцінки вартості бренду

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Страшинська, Л. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті визначено сутність поняття бренд, його відмінність від торгової марки та проаналізовано основні методи оцінки вартості бренду, їх переваги та недоліки.
В статье определена сущность понятия бренд, его отличие от торговой марки и проанализированы основные методы оценки стоимости бренда, их преимущества и недостатки.
The article defines the concept of brand, its differences from the trade mark and analyzes the main methods of valuation of the brand, its advantages and disadvantages.

Опис

Ключові слова

бренд, оцінка вартості, витрати на рекламу, бренд, оценка стоимости, расходы на рекламу, brand, valuation, advertising costs

Бібліографічний опис

Страшинська, Л. В. Методологічні підходи до оцінки вартості бренду / Л. В. Страшинська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 105-107.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced