Публікація: Методологічні підходи до оцінки вартості бренду
Вантажиться...
Дата
Автори
Страшинська, Л. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті визначено сутність поняття бренд, його відмінність від торгової марки та проаналізовано
основні методи оцінки вартості бренду, їх переваги та недоліки.
В статье определена сущность понятия бренд, его отличие от торговой марки и проанализированы основные методы оценки стоимости бренда, их преимущества и недостатки.
The article defines the concept of brand, its differences from the trade mark and analyzes the main methods of valuation of the brand, its advantages and disadvantages.
В статье определена сущность понятия бренд, его отличие от торговой марки и проанализированы основные методы оценки стоимости бренда, их преимущества и недостатки.
The article defines the concept of brand, its differences from the trade mark and analyzes the main methods of valuation of the brand, its advantages and disadvantages.
Опис
Ключові слова
бренд, оцінка вартості, витрати на рекламу, бренд, оценка стоимости, расходы на рекламу, brand, valuation, advertising costs
Бібліографічний опис
Страшинська, Л. В. Методологічні підходи до оцінки вартості бренду / Л. В. Страшинська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 105-107.