DSpace at library NPU Dragomanova » Єдність навчання і наукових досліджень - головний принцип університету » 2016 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16786
Title: Методологічні підходи до оцінки вартості бренду
Authors: Страшинська, Л. В.
Keywords: бренд
оцінка вартості
витрати на рекламу
бренд
оценка стоимости
расходы на рекламу
brand
valuation
advertising costs
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Страшинська, Л. В. Методологічні підходи до оцінки вартості бренду / Л. В. Страшинська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 105-107.
Abstract: У статті визначено сутність поняття бренд, його відмінність від торгової марки та проаналізовано основні методи оцінки вартості бренду, їх переваги та недоліки.
В статье определена сущность понятия бренд, его отличие от торговой марки и проанализированы основные методы оценки стоимости бренда, их преимущества и недостатки.
The article defines the concept of brand, its differences from the trade mark and analyzes the main methods of valuation of the brand, its advantages and disadvantages.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16786
Appears in Collections:2016 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strashynsʹka.pdf208.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.