У посібнику викладені питання методики навчання математики дітей з порушеннями зору молодшого шкільного віку в спеціальних школах та школах з інклюзивною формою навчання. Матеріали навчального посібника спрямовані на теоретичну, методичну і практичну підготовку студентів до викладання математики, забезпечення готовності до органічного поєднання навчання математики з корекцією вторинних відхилень у розвитку дітей з порушеннями зору. Зміст представленої частини включає аналіз понять початкового курсу математики, загальних способів методичної діяльності вчителя, питання методики вивчення дітьми з порушеннями зору арифметичних задач.
Призначено для студентів університетів, які навчаються за освітнім напрямом «016 Спеціальна освіта (тифлопедагогіка)», вчителів початкових класів, вихователів та психологів спеціальних шкіл та шкіл з інклюзивною формою навчання, батьків, а також усіх, хто цікавиться питаннями психології і методики навчання дітей з порушеннями зору.
The manual includes the questions of the methodology of teaching mathematics children with visual impairment of the junior school age at special schools and schools with inclusive education. Materials of the textbook directed on theoretical, methodological and practical training of students to teaching mathematics, providing readiness for an organic combination teaching mathematics with the correction of secondary deviations in the development of children with visual impairment. The content of the presented part includes an analysis of the concepts an primary course of mathematics, general methods of methodological activity teacher, the method of studying children with visual impairment arithmetic tasks. Designated for university students studying in education direction "016 Special Education (typhlopedagogic)", primary school teachers classes, tutors and psychologists of special schools and schools with inclusive education the form of education, parents, as well as all those who are interested in psychology and methods of teaching children with visual impairment.