Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Спеціальна методика математики з основами психології навчання дітей з порушеннями зору

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Паламар, Олена Михайлівна
dc.date.accessioned 2017-11-28T12:04:48Z
dc.date.available 2017-11-28T12:04:48Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Паламар, О. М. Спеціальна методика математики з основами психології навчання дітей з порушеннями зору : навч. посіб. Частина 1. / О. М. Паламар. – Київ : Кафедра, 2017. – 131 с. ua
dc.identifier.isbn 978-617-7301-33-1
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16717
dc.description Версія для ознайомлення ua
dc.description.abstract У посібнику викладені питання методики навчання математики дітей з порушеннями зору молодшого шкільного віку в спеціальних школах та школах з інклюзивною формою навчання. Матеріали навчального посібника спрямовані на теоретичну, методичну і практичну підготовку студентів до викладання математики, забезпечення готовності до органічного поєднання навчання математики з корекцією вторинних відхилень у розвитку дітей з порушеннями зору. Зміст представленої частини включає аналіз понять початкового курсу математики, загальних способів методичної діяльності вчителя, питання методики вивчення дітьми з порушеннями зору арифметичних задач. Призначено для студентів університетів, які навчаються за освітнім напрямом «016 Спеціальна освіта (тифлопедагогіка)», вчителів початкових класів, вихователів та психологів спеціальних шкіл та шкіл з інклюзивною формою навчання, батьків, а також усіх, хто цікавиться питаннями психології і методики навчання дітей з порушеннями зору. ua
dc.description.abstract The manual includes the questions of the methodology of teaching mathematics children with visual impairment of the junior school age at special schools and schools with inclusive education. Materials of the textbook directed on theoretical, methodological and practical training of students to teaching mathematics, providing readiness for an organic combination teaching mathematics with the correction of secondary deviations in the development of children with visual impairment. The content of the presented part includes an analysis of the concepts an primary course of mathematics, general methods of methodological activity teacher, the method of studying children with visual impairment arithmetic tasks. Designated for university students studying in education direction "016 Special Education (typhlopedagogic)", primary school teachers classes, tutors and psychologists of special schools and schools with inclusive education the form of education, parents, as well as all those who are interested in psychology and methods of teaching children with visual impairment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Кафедра ua
dc.subject діти з порушеннями зору ua
dc.subject методика навчання математики ua
dc.subject урок ua
dc.subject метод навчання ua
dc.subject задача ua
dc.subject children with visual impairment ua
dc.subject teaching methods mathematics ua
dc.subject lesson ua
dc.subject teaching method ua
dc.subject task ua
dc.subject.classification 376-056.262:[51:159.9](075.8) ua
dc.title Спеціальна методика математики з основами психології навчання дітей з порушеннями зору ua
dc.type Book ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics