Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Учитель, вчений, організатор спеціальної освіти, громадянин (до сторіччя від дня народження І. Г. Єременка)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бондар, В. І.
dc.contributor.author Синьов, В. М.
dc.date.accessioned 2017-11-28T09:08:42Z
dc.date.available 2017-11-28T09:08:42Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Бондар, В. І. Учитель, вчений, організатор спеціальної освіти, громадянин (до сторіччя від дня народження І. Г. Єременка) / В. І. Бондар, В. М. Синьов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 31. - С. 35-40. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16704
dc.description.abstract Стаття присвячена 100-річчю від дня народження видатного вченого-дефектолога, доктора педагогічних наук, професора І. Г. Єременка. У статті висвітлюються теоретично обґрунтовані положення про зміст, принципи методи й форми навчання, виховання і підготовки розумово відсталих учнів до самостійного життя і праці. Розкриваються погляди вченого на концепцію освіти дітей з відхиленнями розумового розвитку, специфіку процесу навчання у допоміжній школі. Висвітлюються теоретично обґрунтовані й перевірені практикою ідеї диференційованого підходу до організації навчальної діяльності учнів з позиції їх співзвучності завданням, що постали перед сучасною спеціальною освітою як першорядні. Наголошується на індивідуальному підході до кожного учня. ua
dc.description.abstract В статье, посвященной 100-летию со дня рождения выдающегося ученого-дефектолога, доктора педагогических наук, профессора И. Г. Еременка, освещаются теоретически обоснованные положения о содержании, принципах, методах и формах обучения, воспитания и подготовки умственно отсталых учащихся к самостоятельной жизни и труду. Раскрываются взгляды ученого на концепцию образования детей с отклонениями умственного развития, специфику процесса обучения во вспомогательной школе, освещаются теоретико-обоснованные и проверенные на практике идеи дифференцированного подхода к организации учебной деятельности учащихся с позиций их созвучности задачам, стоящим перед современной системой специального образования как первостепенные. Особо подчеркивается необходимость индивидуального подхода к каждому школьнику. Внимание ученого сосредотачивается на научных исследованиях, посвящённых фундаментальным проблемам специальной педагогики и психологии, коррекционной работе при нарушениях интеллектуального развития, эстетическому, трудовому, физическому, атеистическому воспитанию, формированию морально-этических качеств личности, повышению познавательных возможностей умственно отсталых школьников. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the 100th anniversary of outstanding scientist and defectologist (expert on special pedagogic and special psychology), Doctor of Pedagogy, Professor Ivan Yeremenko. The theoretically grounded position on the content, principles and methods of learning, education and training of mentally challenged students for there independent life and work are represented. Scientific views on the concept of mentally challenged children’s education, specific of learning process in a special school are discovered. Theoretically proved and practically tested idea of a differentiated approach to the learning of mentally challenged students from the perspective of modern special education primary tasks are highlighted. Emphasis is on the individual approach to every student. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject погляди І. Г. Єременка ua
dc.subject диференційований підхід ua
dc.subject корекційна спрямованість навчання ua
dc.subject пізнавальні можливості ua
dc.subject взгляды И. Г. Еременка ua
dc.subject дифференцированный подход ua
dc.subject коррекционная направленность образования ua
dc.subject познавательные возможности ua
dc.subject Ivan Yeremenko’s scientific views ua
dc.subject differentiated approach ua
dc.subject overcoming direction of education ua
dc.subject cognitive opportunities ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Учитель, вчений, організатор спеціальної освіти, громадянин (до сторіччя від дня народження І. Г. Єременка) ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics