ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Ашиток, Н. І. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-24T08:55:09Z | |
dc.date.available | 2017-11-24T08:55:09Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Ашиток, Н. І. Компетентнісний підхід до навчального процесу у сфері інклюзивної освіти / Н. І. Ашиток // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 31. - С. 10-14. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16689 | |
dc.description.abstract | У статті автор пропонує своє розуміння сутності компетентнісного підходу і в світлі сучасної модернізації освіти обґрунтовує його актуальність у навчальному процесі в закладах інклюзивної освіти. У статті на підставі аналізу наукових джерел охарактеризовані послідовність та взаємозв’язок методологічних підходів загальнонаукового та конкретнонаукового рівнів із зосередженням уваги на умовах ефективного застосування технологій навчання в інклюзивній школі. Методологія педагогічної практики щодо реалізації компетентністного підходу ще знаходься у стані становлення. Достатньою мірою не вивчені умови, шляхи та способи розв’язання педагогічних завдань з позиції цього підходу. У світлі вирішення деяких із зазначених завдань у статті акцентується увага на важливості розробки освітніх стандартів на основі компетентнісного підходу, а також доцільність створення методик проведення різноманітних форм роботи для реалізації запланованого у цих стандартах. | ua |
dc.description.abstract | В статье автор предлагает свое понимание сущности компетентносного подхода и в свете современной модернизации образования обосновывает его актуальность в учебном процессе в заведениях инклюзивного образования. В статье на основании анализа научных источников охарактеризованы последовательность и взаимосвязь методологических подходов общенаучного и конкретнонаучного уровней, обращается внимание на условиях эффективного применения технологии обучения в сфере инклюзивного образования. Методология педагогической практики по реализации компетентностного подхода еще находится в состоянии становления. В достаточной мере не изучены условия, пути и способы решения педагогических задач с позиции этого подхода. В свете решения некоторых из указанных задач в статье акцентируется внимание на важности разработки образовательных стандартов на основе компетентностного подхода, а также целесообразность создания методик проведения различных форм работы для реализации запланированного в этих стандартах. | ua |
dc.description.abstract | The article exposes the competency approach and main directions of its implementation in the learning process in inclusive education. On the basis of scientific sources analysis the characteristic is made, the sequence and interrelation of methodological approaches of general scientific and concrete scientific levels with the attention accentuation on conditions of an effective technology utilization of training in in inclusive education. Methodology of teaching practice for competency is in a state of becoming. The conditions, ways and means of solving educational problems from the perspective of this approach isn’t sufficiently studied. The attention in the article is focused on the importance of developing educational standards of competency-based approach and feasibility of establishing methodologies for various forms and nature intended implementing these standards. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інклюзивна освіта | ua |
dc.subject | компетентнісний підхід | ua |
dc.subject | рівні методології | ua |
dc.subject | модернізація спеціальної освіти | ua |
dc.subject | діти з особливими потребами | ua |
dc.subject | инклюзивное образование | ua |
dc.subject | компетентностный подход | ua |
dc.subject | уровни методологии | ua |
dc.subject | модернизация специального образования | ua |
dc.subject | дети с особенными потребностями | ua |
dc.subject | inclusive education | ua |
dc.subject | the introduction of the teaching process | ua |
dc.subject | competency approach | ua |
dc.subject | methodology levels | ua |
dc.subject | children with disabilities | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Компетентнісний підхід до навчального процесу у сфері інклюзивної освіти | ua |
dc.type | Article | ua |