Дисертація містить результати теоретико-експериментального дослідження проблеми педагогічної технології застосування ділової гри у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів фінансово-економічного профілю. Обґрунтовано сутність ділової гри, її функції та особливості як методу активного навчання. Розроблено технологію підготовки та застосування ділової гри, її впливу на активізацію навчальної діяльності студентів, визначено основні умови, за яких ділова гра сприятиме ефективності процесу професійної підготовки. Обґрунтовано та експериментально перевірено результативність використання педагогічної технології ділової гри у вищому закладі освіти за рядом внутрішніх та зовнішніх показників. Розроблено педагогічну технологію застосування ділових ігор та рекомендації щодо їх ефективного використання як засобу формування іншомовної комунікативної компетентності.
The thesis detects and proves effectiveness and technology of business role-plays as one of the teaching methods. Business role-plays were examined as an effective training method. There are different definitions of role-plays that are applied in the training process. A business role-play is considered to be a creative exercise that is applied in the professional training process, contains the professional task and provides the achievement of the determinate training aim. The using of the business role-play in the traditional training methods is one of the effective means of the students training work activation.