Досліджено роль викладача в системі освіти України, розкрито визначення та структуру
категорії “естетичне почуття”, розглянуто дефініцію поняття “стосунки” та його зв’язок із
спілкуванням, досліджено природу педагогічного спілкування та його значення, розкрито вплив
педагогічного спілкування на емоційно-почуттєву сферу студента, розглянуто закономірності
впливу почуттів на поведінку, вказано на місце естетичного почуття в контексті стосунків між
викладачем та студентом.
Исследовано роль преподавателя в системе образования Украины, раскрыты определение и
структура категории “эстетическое чувство”, рассмотрена дефиниция понятия “отношения”
и его связь с общением, исследовано природу педагогического общения и его значения, раскрыто
влияние педагогического общения на эмоционально-чувственную сферу студента, рассмотрено
закономерности влияния чувств на поведение студента, указано на место эстетичного чувства в
контексте отношений между преподавателем и студентом.
Researched the role of lecturer in the educational system of Ukraine, revealed determination and
structure of category “aesthetically feeling ”, reviewed definition of concept “relationships” and its
relation with communication, researched the nature of pedagogical communication and its significance,
revealed influence of pedagogical communication on emotionally- sensuous sphere of student, reviewed
regularities influence of senses in behavior of student, showed the place of aesthetically feeling in the
context of relations between a lecturer and student.