ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яковлева, С. Д. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-22T13:15:12Z | |
dc.date.available | 2017-11-22T13:15:12Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Яковлева, С. Д. Шляхи реалізації інклюзивного навчання дітей з ДЦП / С. Д. Яковлева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 259-263. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16645 | |
dc.description.abstract | В даній статті надано інформацію, яка стосується системи інклюзивної освіти дітей з ДЦП. Вказано на необхідність індивідуального підходу щодо навчальної діяльності дітей цієї категорії та створення комплексної програми розвитку дитини. З цією метою необхідним є об’єднання зусиль команди фахівців з обов’язковим залученням батьків, які знають дитину краще за інших. Представлено загальні рекомендації для роботи з дітьми цієї категорії. | ua |
dc.description.abstract | В данной статье представлена информация, которая касается системы инклюзивного образования детей с ДЦП. Указано на необходимость индивидуального подхода к учебной деятельности детей этой категории и создание комплексной программы развития ребенка. С этой целью необходимо объединение усилий команды специалистов с обязательным привлечением родителей, которые знают ребенка лучше других. Представлены общие рекомендации для работы с детьми этой категории. | ua |
dc.description.abstract | The article provides information relating to the system of inclusive education for children with cerebral palsy. The necessity of an individual approach to education of such children is shown together with proposition to a comprehensive developmental program for them. For this purpose, it is necessary to unite efforts of a team of specialists with the obligatory involvement of parents who know their child better than others. The curriculum defining the content, the system of knowledge, skills and abilities for each studied theme that can be mastered by pupils with cerebral palsy is analysed. The necessity to take into account the requirements of the curriculum that must meet pupil’s potential is substantiated. The curriculum shall be the base for an individual educational plan for one year, which can be revised in case of goal achieving or difficulties appeared during program material mastering, or problems with behaviour. General guidelines for working with such children are presented. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інклюзивне навчання | ua |
dc.subject | діти з ДЦП | ua |
dc.subject | психофізичний розвиток | ua |
dc.subject | індивідуальна програма розвитку | ua |
dc.subject | індивідуальний навчальний план | ua |
dc.subject | инклюзивное обучение | ua |
dc.subject | дети с ДЦП | ua |
dc.subject | психофизическое развитие | ua |
dc.subject | индивидуальная программа развития | ua |
dc.subject | индивидуальный учебный план | ua |
dc.subject | inclusive education | ua |
dc.subject | children with cerebral palsy | ua |
dc.subject | psychophysical development | ua |
dc.subject | individual developmental program | ua |
dc.subject | individual educational plan | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Шляхи реалізації інклюзивного навчання дітей з ДЦП | ua |
dc.type | Article | ua |