Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Класифікація порушень мовленнєвого розвитку : сучасний стан, протиріччя та шляхи їх усунення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тищенко, В. В.
dc.date.accessioned 2017-11-22T10:16:23Z
dc.date.available 2017-11-22T10:16:23Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Тищенко, В. В. Класифікація порушень мовленнєвого розвитку : сучасний стан, протиріччя та шляхи їх усунення / В. В. Тищенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 165-169. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16614
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу сучасних класифікацій мовленнєвих порушень, які використовуються в практиці логопедичної роботи в Україні. Автор коротко аналізує історію створення клініко-педагогічної та психолого-педагогічної класифікацій мовленнєвих порушень, аспекти їх функціональної взаємодії в практиці логопедичної роботи, переваги та недоліки кожної з класифікацій. Особлива увага в статті відводиться виявленню та вивченню протиріч, що існують між клініко-педагогічною та психолого-педагогічною класифікаціями та постановці питань, які потрібно нагально вирішити для їх усунення. Для оновлення існуючих класифікацій та усунення виявлених протиріч автор пропонує включити до класифікацій: групу системних порушень мовлення, затримку мовленнєвого розвитку, виділення в окремі нозології порушень, що нині позначаються як ЗНМ нез’ясованої етіології. ua
dc.description.abstract Статья посвящена анализу современных классификаций речевых нарушений, которые используются в практике логопедической работы в Украине. Автор кратко анализирует историю создания клинико-педагогической и психолого- педагогической классификации речевых нарушений, аспекты их функционального взаимодействия в практике логопедической работы, преимущества и недостатки каждой из классификаций. Особое внимание в статье отводится выявлению и изучению противоречий, существующих между клинико-педагогической и психолого-педагогической классификациями и постановке проблем, которые нужно неотложного решить для их устранения. Для обновления существующих классификаций и устранения выявленных противоречий автор предлагает включить в классификации: группу системных нарушений речи, задержку речевого развития, выделение в отдельные нозологии нарушений, которые сейчас функционируют под названием ОНР невыясненной этиологии. ua
dc.description.abstract This article covered an analysis of the speech disorders classifications, which are used in the practice of SLP work in Ukraine. The author briefly analyzes the history of clinical-educational and psycho-pedagogical classifications of speech-language disorders, functional aspects of their interaction in the practice of SLP work, advantages and disadvantages of each of the classifications. Special attention is given to the identification and research of the contradictions that exist between the clinicaleducational and psycho-pedagogical classifications and to formulation of problems that need to be solved urgently to overcome them. To update the existing classifications and to eliminate identified contradictions author proposes to include in the classification a group of system speech-language disorders, speech development delay, to distinguish speech-language disorder, which exist now under the name general speech underdevelopment of unknown etiology, as a particular nosology. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject логопедія ua
dc.subject класифікація мовленнєвих порушень ua
dc.subject протиріччя ua
dc.subject ЗНМ нез’ясованої етіології ua
dc.subject системні порушення мовлення ua
dc.subject логопедия ua
dc.subject классификация речевых нарушений ua
dc.subject противоречия ua
dc.subject ОНР невыясненной этиологии ua
dc.subject системные нарушения речи ua
dc.subject speech-language pathology ua
dc.subject classification of speech-language disorders ua
dc.subject contradictions ua
dc.subject general speechlanguage underdevelopment of unknown etiology ua
dc.subject system speech-language disorders ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Класифікація порушень мовленнєвого розвитку : сучасний стан, протиріччя та шляхи їх усунення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу