Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогічні технології, спрямовані на соціалізацію особистості дітей 4-12 років

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Переборщикова, В. Ю.
dc.contributor.author Чернова, Т. В.
dc.date.accessioned 2017-11-21T08:45:39Z
dc.date.available 2017-11-21T08:45:39Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Переборщикова, В. Ю. Педагогічні технології, спрямовані на соціалізацію особистості дітей 4-12 років / В. Ю. Переборщикова, Т. В. Чернова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 41-46. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16566
dc.description.abstract В статті розглядаються ефективні технології соціалізації та соціальної адаптації особистості апробовані в закладі. Розкрита роль сюжетно-рольової гри та арт-педагогіки у формуванні особистості дошкільника та молодшого школяра з порушеннями психологічного розвитку та розладами мовлення. Представлено застосування сюжетно-рольової гри, окремих видів арт-педагогіки (казкотерапії, імаготерапії, кінезотерапії) в практичній педагогічній діяльності. Стаття розрахована на педагогів корекційних шкіл, студентів-дефектологів для роботи з дітьми за різними нозологіями, вчителів інклюзивної освіти, фахівців для роботи з дітьми різного рівня інтелектуального розвитку. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются эффективные технологии социализации и социальной адаптации личности апробированные в заведении. Раскрыта роль сюжетно-ролевой игры и арт-педагогики в формировании личности дошкольника и младшего школьника с нарушениями психологического развития и расстройствами речи. Представлено применение сюжетно-ролевой игры, отдельных видов арт-педагогики (сказкотерапии, имаготерапии, кинезотерапии) в практической педагогической деятельности. Статья рассчитана на педагогов коррекционных школ, студентов-дефектологов для работы с детьми с различными нозологиями, учителей инклюзивного образования, специалистов для работы с детьми разного уровня интеллектуального развития. ua
dc.description.abstract The article deals with effective technologies for socialization and social adaptation of children approved at the school. The importance of role-play and art therapy in the formation of the personality of preschool and primary school children with psychological development and speech disorders has been described. The use of role-play, certain types of art therapy (fairy-tale therapy, imago therapy, kinesiotherapy) is shown in practical educational activities. The article is intended for teachers of special needs schools, defectology students who work with children with different nosologies, teachers of inclusive education, professionals who work with children of all levels of intellectual development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject соціальна адаптація ua
dc.subject арт-педагогіка ua
dc.subject сюжетно-рольова гра ua
dc.subject социализация ua
dc.subject социальная адаптация ua
dc.subject арт-педагогика ua
dc.subject сюжетно-ролевая игра ua
dc.subject socialization ua
dc.subject social adaptation ua
dc.subject art education ua
dc.subject role-play ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Педагогічні технології, спрямовані на соціалізацію особистості дітей 4-12 років ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics