У статті висвітлена необхідність інтеграції медико-психологічих, педагогічних і юридичних знань в процесі
підготовки фахівця до роботи в умовах інклюзії. Розкрита сутність поняття «інтеграція». З'ясовано, що система інтеграції
складових є множиною елементів, які знаходяться у відношеннях і зв'язках один з одним й утворюють певну цілісність, єдність. Схарактеризовані рівні інтеграції медичних, психологічних, педагогічних і юридичних знань при підготовці фахівця до організації корекційного процесу в умовах інклюзії.
Проаналізовані прийоми та засоби інтеграції складових при підготовці фахівця у ВНЗ. Обґрунтована необхідність
інтегративної підготовки фахівця як основи результативності і успішності інклюзивного навчання.
В статье освещена необходимость интеграции медико-психологических, педагогических и юридических знаний в
процессе подготовки специалиста к работе в условиях инклюзии. Раскрыта сущность понятия «интеграция». Установлено, что система интеграции составляющих включает множество элементов, которые находятся в отношениях и связях друг с другом и образуют определенную целостность, единство. Специальные характеристики интегративного процесса (цель, задачи, методы, формы и т.д.) отображают специфику педагогической деятельности. Определены три позиции содержания интегративной подготовки педагогов. Охарактеризованы уровни интеграции медицинских, психологических, педагогических и юридических знаний при подготовке специалиста к организации коррекционного процесса в условиях инклюзии. Проанализированы приемы и средства интеграции составляющих подготовки специалиста в ВУЗ. Обоснована необходимость интегративной подготовки специалиста, как основы результативности и успешности инклюзивного обучения.
The article describes the necessity of integration medical and psychological, pedagogical and legal knowledge in the
process of preparation of the expert to work in the conditions of inclusion. The essence of the concept of "integration" is disclosed. It is established that the system of integration of components includes a plurality of elements that are in relationships and connections with each other and form a certain integrity and unity. Special features of the integrative process (goals, objectives, methods, forms, etc.) reflect the specifics of pedagogical activity. Three positions of content of integrative preparation of pedagogues are identified. The levels of integration of medical, psychological, educational and legal knowledge in the preparation of the expert to the organization of the correctional process in conditions of inclusion are characterized. Methods and means of integration of the components of specialist’s training in the university are analyzed. The article substantiates the necessity of integrative preparation of the expert, as a basis of the effectiveness and the success of inclusive education.