ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Миронова, С. П. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-15T12:53:46Z | |
dc.date.available | 2017-11-15T12:53:46Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Миронова, С. П. Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями / С. П. Миронова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 32. Ч. 2. - С. 5-10. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16516 | |
dc.description.abstract | У статті подані результати дослідження проблеми кадрового забезпечення інклюзивної освіти; описані протиріччя та перешкоди щодо формування професійної компетентності педагогічного персоналу інклюзивних закладів; розроблені перспективи дослідження проблеми диференційованого підходу до формування фахової готовності команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливостями психофізичного розвитку. Підготовка педагогів до роботи в інклюзивних закладах має містити кілька складових: подолання суспільних стереотипів щодо психофізичних порушень; формування ціннісних орієнтацій, філософських та соціокультурних засад інклюзивної освіти; розвиток психологічної готовності до роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку; методична підготовка до корекційно-педагогічної діяльності в інклюзивній школі, ведення ділової документації, виховної роботи. Формування педагогічної компетентності фахівців має бути диференційованим залежно від посадових обов’язків членів команди: вихователі ДНЗ, вчителі-предметники, вчителі початкових класів, психологи, соціальні педагоги, асистенти вчителів, корекційні педагоги. | ua |
dc.description.abstract | В статье представлены результаты исследования проблемы кадрового обеспечения инклюзивного образования; выявлены противоречия и препятствия в формировании профессиональной компетентности педагогического персонала инклюзивных учреждений; разработаны перспективы исследования проблемы дифференцированного подхода к формированию профессиональной готовности команды психолого-педагогического сопровождения детей с особыми образовательными потребностями. Подготовка педагогов к работе в инклюзивных учреждениях должна состоять из таких частей: преодоление общественных стереотипов о психофизических нарушениях; формирование ценностных ориентаций, философских и социокультурных основ инклюзивного образования; развитие психологической готовности к работе с детьми, имеющими особенности психофизического развития; методическая подготовка к коррекционно-педагогической деятельности в инклюзивной школе, ведению деловой документации, воспитательной работе. Формирование педагогической компетентности специалистов следует дифференцировать в зависимости от должностных обязанностей членов команды: воспитатели ДОЗ, учителя-предметники, учителя начальных классов, психологи, социальные педагоги, ассистенты учителей, коррекционные педагоги. | ua |
dc.description.abstract | Results of a study of staffing problems of inclusive education; contradictions and obstacles in the formation of professional competence of the teaching staff of inclusive institutions; research perspectives the problem of the differentiated approach to the formation of professional readiness of the team of psycho-pedagogical support for children s special educational needs are described in the article. It is proved that the preparation of teachers to work in inclusive settings should consist of these parts: overcoming social stereotypes about mental disorders; formation of value orientations, socio-cultural and philosophical foundations of inclusive education; development of psychological readiness to work with children with special needs; methodical preparation for correctional and educational activities in an inclusive school management of business documents, educational work. Training must be differentiated in accordance with the official duties inclusive institutions Teammate. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інклюзивна освіта | ua |
dc.subject | кадрове забезпечення | ua |
dc.subject | діти з особливостями психофізичного розвитку | ua |
dc.subject | диференційований підхід до формування професійної компетентності | ua |
dc.subject | инклюзивное образование | ua |
dc.subject | кадровое обеспечение | ua |
dc.subject | дети с особенностями психофизического развития | ua |
dc.subject | дифференцированный подход к формированию профессиональной компетентности | ua |
dc.subject | inclusive education | ua |
dc.subject | staffing | ua |
dc.subject | children with psychophysical disorders | ua |
dc.subject | differentiated approach to the formation of professional competence | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями | ua |
dc.type | Article | ua |