Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особливості перекодування учнями з вадами слуху молодших класів текстів арифметичних задач у наочні образи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Пєтухов, О. О.
dc.date.accessioned 2017-11-14T11:20:48Z
dc.date.available 2017-11-14T11:20:48Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Пєтухов, О. О. Особливості перекодування учнями з вадами слуху молодших класів текстів арифметичних задач у наочні образи / О. О. Пєтухов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 226-233. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16485
dc.description.abstract В даній статті на основі проведеного дослідження розглядається проблема розуміння тексту умов арифметичних задач молодшими школярами з вадами слуху. Висновки вітчизняних науковців в сфері загальної та спеціальної психології свідчать про те, що мовлення і мислення розвиваються в тісному взаємному зв'язку, і своєрідність мовленнєвого розвитку внаслідок порушення слуху на ранніх етапах онтогенезу впливає на процес розуміння та засвоєння текстів. За допомогою методу вивчення письмових завдань висвітлені певні характерні особливості розуміння умов арифметичних задач глухими та слабочуючими учнями. ua
dc.description.abstract В данной статье на основе проведѐнного исследования рассматривается проблема понимания текста условия арифметической задачи младшими школьниками с нарушениями слуха. Выводы отечественных учѐных в сфере общей и специальной психологии свидетельствуют о том, что речь и мышление развиваются в тесной взаимосвязи, и своеобразие речевого развития вследствии нарушения слуха на ранних этапах онтогенеза влияет на процесс понимания и усвоения текстов. С помощью метода изучения письменных заданий освещены некоторые характерные особенности понимания условий арифметических задач глухими и слабослышащими учениками. ua
dc.description.abstract This article based on the study addresses the problem of comprehension conditions arithmetic tasks younger students with hearing impairments. Conclusions domestic scholars suggest that speech and thinking develop in close interconnection and originality of language development because of hearing loss in the early stages of ontogeny affects the process of understanding and mastering texts. The method of studying certain written assignments covered the characteristics of arithmetic problems understanding the conditions deaf and hard of hearing students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти з вадами слуху ua
dc.subject молодший шкільний вік ua
dc.subject арифметична задача ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject розв'язання ua
dc.subject мовлення ua
dc.subject умова задачі ua
dc.subject мислення ua
dc.subject труднощі ua
dc.subject дети с нарушениями слуха ua
dc.subject младший школьный возраст ua
dc.subject арифметическая задача ua
dc.subject развитие ua
dc.subject решение ua
dc.subject речь ua
dc.subject мышление ua
dc.subject условие задачи ua
dc.subject трудности ua
dc.subject hearing impaired children ua
dc.subject primary school age ua
dc.subject arithmetic task ua
dc.subject development ua
dc.subject solving ua
dc.subject speech ua
dc.subject thinking ua
dc.subject condition of task ua
dc.subject difficulties ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Особливості перекодування учнями з вадами слуху молодших класів текстів арифметичних задач у наочні образи ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics