Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компетентностний підхід до питань взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хворова, Г. М.
dc.date.accessioned 2017-11-10T10:11:32Z
dc.date.available 2017-11-10T10:11:32Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Хворова, Г. М. Компетентностний підхід до питань взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвитку / Г. М. Хворова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 136-143. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16441
dc.description.abstract Стаття присвячена науковому обґрунтуванню та практичній реалізації компетентностного підходу до питань взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвитку. Наведена порівняльна характеристика існуючих підходів до означеного питання (практичний – патерналіський підхід, психотерапевтичний підхід, родинно-центрований супровід, наративний підхід). Розкрито зміст та цілі адаптації Методики Незавершених Ситуацій (МНС) для діагностики і формування компетентності батьків дітей з полісистемними порушеннями розвитку. Показано, що компетентність батьків дітей з полісистемними порушеннями розвитку складається з трьох складових: взаємодія з дитиною, взаємодія з навколишнім середовищем, забезпечення якості життя. ua
dc.description.abstract Статья посвящена научному обоснованию и практической реализации компетентностного подхода к вопросам взаимодействия родителей со специалистами в коррекционном образовании детей с полисистемными нарушениями развития. Приведена сравнительная характеристика существующих подходов к данному вопросу (практический – патерналиский подход, психотерапевтический подход, семейно-ориентированное сопровождение, наративный подход). Раскрыто содержание и цели адаптации Методики Незавершенных Ситуаций (МЧС) для диагностики и формирования компетентности родителей детей с полисистемными нарушениями развития. Показано, что компетентность родителей детей с полисистемными нарушениями развития состоит из трех составляющих: взаимодействие с ребенком, взаимодействие с окружающей средой, обеспечение качества жизни. ua
dc.description.abstract The article is devoted to scientific substantiation and practical implementation of competence approach to the interaction of parents with specialists in correctional education for children with multisystem developmental disorders. The comparative characteristic of existing approaches to definite questions (practical - paternal approach psychotherapeutic approach, familycentered support, narrative approach) is reduced. The content and purpose of adaptation Methods Unfinished Situations (MUS) for the diagnosis and formation of competence of parents of children with multisystem developmental disorders. It is shown that the competence of parents of children with multisystem developmental disorders consist of three components: the interaction with the child, the interaction with the environment, quality of life. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентностний підхід до взаємодії батьків та фахівців ua
dc.subject патерналіський підхід ua
dc.subject наративний підхід ua
dc.subject Методика Незавершених Ситуацій ua
dc.subject компетентностный подход к взаимодействию родителей и специалистов ua
dc.subject патерналиский подход ua
dc.subject наративный подход ua
dc.subject Методика Незавершенных Ситуаций ua
dc.subject competent approach to the interaction of parents and professionals ua
dc.subject paternal approach ua
dc.subject narrative approach ua
dc.subject Methods of Unfinished Situations ua
dc.subject.classification 37.018.11 ua
dc.title Компетентностний підхід до питань взаємодії батьків з фахівцями в корекційній освіті дітей з полісистемними порушеннями розвитку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу