Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Основні вимоги до підбору наочно-дидактичного матеріалу при логопедичній роботі з дітьми раннього віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоменко, С. О.
dc.date.accessioned 2017-11-10T10:09:28Z
dc.date.available 2017-11-10T10:09:28Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Хоменко, С. О. Основні вимоги до підбору наочно-дидактичного матеріалу при логопедичній роботі з дітьми раннього віку / С. О. Хоменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 130-136. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16440
dc.description.abstract У статті досліджується проблема визначення основних вимог до підбору наочно-дидактичних матеріалів для проведення логопедичної роботи з дітьми раннього віку. Здійснений аналіз наукової психолого-педагогічної літератури з питань сучасного стану організації корекційно-логопедичної роботи з дітьми раннього віку та визначення основних вимог до підбору наочно-дидактичного матеріалу при логопедичній роботі з дітьми даної категорії доводить актуальність обраної теми дослідження. Зазначено, що використання наочно-дидактичних посібників полегшує засвоєння матеріалів, сприяє формуванню сенсорних передумов для розвитку мовленнєвих умінь та навичок, уточненню і розширенню уявлень дітей, розвитку пізнавальної діяльності, створює сприятливий емоційний фон для проведення логопедичної роботи. Описано основні методичні вимоги, які необхідно враховувати, обираючи дидактичний матеріал. Обгрунтовано важливість організації корекційно-логопедичної роботи з дітьми раннього віку з опорою на чуттєві образи, що робить засвоєння мовленнєвих умінь і навичок конкретнішим, доступнішим, усвідомленим, а також підвищує ефективність логопедичної роботи. Представлений зразковий перелік посібників з вказівкою їх призначення, які необхідно мати в логопедичному кабінеті. ua
dc.description.abstract В статье исследуется проблема определения основных требований к подбору наглядно-дидактических материалов для проведения логопедической работы с детьми раннего возраста. Осуществленный анализ научной психолого- педагогической литературы по вопросам современного состояния организации коррекционно-логопедической работы с детьми раннего возраста и определения основных требований к подбору наглядно-дидактических материалов при логопедической работе с детьми данной категории доводит актуальность избранной темы исследования. Отмечено, что использование наглядно-дидактических пособий облегчает усвоение материалов, способствует формированию сенсорных предпосылок для развития речевых умений и навыков, уточнению и расширению представлений детей, развития познавательной деятельности, создает благоприятный эмоциональный фон для проведения логопедической работы. Описаны основные методические требования, которые необходимо учитывать, выбирая дидактический материал. Обоснована важность организации коррекционно-логопедической работы с детьми раннего возраста с опорой на чувственные образы, что делает усвоение речевых умений и навыков конкретнее, более доступным, осознанным, а также повышает эффективность логопедической работы. Представленный образцовый перечень пособий с указанием их назначения, которые необходимо иметь в логопедическом кабинете. ua
dc.description.abstract The article discusses issues of basic requirements for selection of visual learning materials for speech and language therapy of early age children. The performed analysis of scientific psychological and educational literature on the current state of correctional work and speech therapy with early age children and determination of basic requirements for selection of visual learning materials for speech and language therapy of children of this category proves importance of the chosen research topic. It is noted that use of visual learning manuals facilitates learning, facilitates sensory preconditions for development of language patterns and skills, promotes refinement and expansion of children perceptions, development of cognitive activities, and creates a favourable emotional background for speech and language therapy. The article describes the basic methodological requirements that should be taken into account at choosing of learning materials. It was substantiated an importance of organization of correctional work and speech therapy with early age children on the base of sensual images, with the help of which mastering of speech skills becomes more specific, accessible, conscious and speech and language therapy as a whole becomes more effective. An exemplary list of manuals with indication of their purpose that should be at a logopedic room is included into the article. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дидактичний матеріал ua
dc.subject порушення мовлення ua
dc.subject діти раннього віку ua
dc.subject логопедична робота ua
dc.subject дидактический материал ua
dc.subject нарушение речи ua
dc.subject дети раннего возраста ua
dc.subject логопедическая работа ua
dc.subject learning materials ua
dc.subject speech disorders ua
dc.subject early age children ua
dc.subject speech and language therapy ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Основні вимоги до підбору наочно-дидактичного матеріалу при логопедичній роботі з дітьми раннього віку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу