Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичні та методичні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку з порушеннями зору

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Форостян, О. І.
dc.date.accessioned 2017-11-10T08:40:10Z
dc.date.available 2017-11-10T08:40:10Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Форостян, О. І. Теоретичні та методичні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку з порушеннями зору / О. І. Форостян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 125-130. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16434
dc.description.abstract У статті наводяться результати теоретичних та методичних засад фізичного виховання на функції зорового аналізатора в дітей дошкільного віку з порушеннями зору. Аналіз літературних даних свідчить, що дошкільники з порушенням зору не мають повноцінної фізичної готовності до школи. Це знижує рухову активність, рухливість дітей у школі. Раціональне використання різноманітних засобів та методів фізичного виховання, дозволяє попередити рухові вади, нормалізувати хід фізичного розвитку та значною мірою подолати вторинні порушення у дітей дошкільного віку з порушеннями зору, а також поліпшити зорові функції. Вплив занять фізичними вправами на розумову працездатність та самоконтроль показують, що систематичні фізичні вправи, ігри, прогулянки позитивно позначаються на центральній нервовій системі, на діяльності всіх органів і систем, запобігають стомленню й перевтомі, створюють позитивний стан, тим самим поліпшуючи життєдіяльність і підвищують працездатність організму. Окрім цього, фізичне виховання є могутнім засобом підготовки дітей з порушеннями зору до суспільно-корисної праці та життя у суспільстві. ua
dc.description.abstract В статье приводятся результаты теоретических и методических основ физического воспитания на функции зрительного анализатора у детей дошкольного возраста с нарушениями зрения. Анализ литературных данных свидетельствует, что дошкольники с нарушением зрения не имеют полноценной физической готовности к школе. Это снижает двигательную активность, подвижность детей в школе. Рациональное использование разнообразных средств и методов физического воспитания, позволяет предупредить двигательные недостатки, нормализовать ход физического развития и в значительной мере преодолеть вторичные нарушения у детей дошкольного возраста с нарушениями зрения, а также улучшить зрительные функции. Систематические физические упражнения, игры, прогулки положительно влияют на центральную нервную систему, на деятельность всех органов, предотвращают утомление и переутомление, создают позитивное состояние, тем самым улучшая жизнедеятельность и повышают трудоспособность организма. Кроме этого, физическое воспитание является могущественным средством подготовки детей с нарушениями зрения к общественно- полезной работе и жизни в обществе. ua
dc.description.abstract The system of national education of Ukraine is defined by the requirement of a society of all-round intellectual, spiritually creative potential of national and general values, service of requirement of unity, a heredity. Sequences of educational influences of various social institutes, and also constant correction of training and educational process. Rational use of various means and physical training methods, helps to liquidate lacks of physical development and impellent sphere of children of preschool age with sight infringements, and also to improve visual functions.The analysis of the literary data testifies that preschool children with infringement of sight do not have any high-quality physical readiness for school. It reduces impellent activity, mobility of children at school. Qualified use of physical exercises during corrective work of children of preschool age allows to warn impellent lacks to normalise a course of physical development and considerably to overcome secondary infringements. Besides, physical preparation - powerful tools of preparation of children with sight infringements to socially useful work and life in a society. Today there is no doubt that in the conditions of growth of volume and intensity of uchebno-informative activity, harmonious development of an organism of the child is impossible without optimisation of physical preparation, work of korrektsionno-rehabilitation work. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject сліпі та слабозорі діти ua
dc.subject корекція ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject слепые и слабовидящие дети ua
dc.subject коррекция ua
dc.subject physical training ua
dc.subject blind and visually impaired children ua
dc.subject correction ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Теоретичні та методичні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку з порушеннями зору ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics