ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тарасун, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-09T12:57:51Z | |
dc.date.available | 2017-11-09T12:57:51Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Тарасун, В. В. Модель процесу породження писемного мовлення як особливої форми комунікації / В. В. Тарасун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 95-102. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16419 | |
dc.description.abstract | У статті на рівні сучасної загальної і спеціальної психолого-педагогічної і психолінгвістичної науки висвітлені питання психології формування писемного мовлення у дітей. Визначено етапи і структурні компоненти авторської моделі процесу породження писемного висловлювання: І етап – мотиваційний, ІІ – етап внутрішнього плану (внутрішнього програмування) побудови писемного висловлювання; ІІІ – перехідний план висловлювання; ІV – зовнішній план висловлювання; V – перехідний: від внутрішнього мовлення до писемного мовлення, VІ – письмо як комунікація. Розроблена модель пропонується як підґрунтя для створення системи завдань для запобігання і корекції порушень письма. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | писемне мовлення | ua |
dc.subject | модель процесу породження | ua |
dc.subject | етапи | ua |
dc.subject | структурні компоненти | ua |
dc.subject.classification | 159.922.7 | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Модель процесу породження писемного мовлення як особливої форми комунікації | ua |
dc.type | Article | ua |